Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #26 Skrevet 3. desember 2015 Debbie, kjempe fint navn Anonymous poster hash: 36760...672
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #27 Skrevet 3. desember 2015 Eva, elsker det navnet. Hadde planer om å oppkalle bebisen i magen etter henne, men det blir en gutt denne gangen Anonymous poster hash: d1d42...985
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #28 Skrevet 3. desember 2015 Sigrid. Helt greit navn. Anonymous poster hash: e45c9...d5c
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #29 Skrevet 3. desember 2015 Randi 😊 Min mor kler navnet, men ville ikke brukt det selv. Anonymous poster hash: 8c3ba...9e7
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #30 Skrevet 3. desember 2015 Bente. Ikke spesielt fint navn Anonymous poster hash: 54ab2...2ed
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #31 Skrevet 3. desember 2015 Kjersti 😊 Ville ikke kaldt datteren min det, men det passer til mamma. ❤️ Aldri tenkt på det som et stygt/dårlig navn. Anonymous poster hash: 88b96...fe6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #32 Skrevet 3. desember 2015 Beate Passer henne veldig godt så til henne synes jeg det er fint..men ville ikke brukt det selv. Anonymous poster hash: 37f24...f2d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #33 Skrevet 3. desember 2015 Torunn. Helt greit. Anonymous poster hash: 37a39...ab0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #34 Skrevet 3. desember 2015 Reidun. Syns det er vakkert, fordi jeg assosierer det med den fantastiske moren min <3 Anonymous poster hash: b2891...559
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #35 Skrevet 3. desember 2015 Bjørg. Nei, syns ikke det er noe spesielt fint. Anonymous poster hash: 54aed...cff Min mor heter også Bjørg, og jeg er enig i at det ikke er det fineste navnet i verden Anonymous poster hash: cbfd4...7f2
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #36 Skrevet 3. desember 2015 Bente. Et ok navn, men ikke så veldig fint. Skulle ønske hun haddehatt et finere navn så jeg kunne oppkalt noen av jentene mine etter henne. Anonymous poster hash: 67e57...6bf
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #37 Skrevet 3. desember 2015 Erika - synes det er fint og kunne kanskje brukt det selv Anonymous poster hash: fd6c3...6de
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #38 Skrevet 3. desember 2015 Wenche. Helt greit. Anonymous poster hash: c1090...216
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #39 Skrevet 3. desember 2015 Sonja, ja, synes det er et veldig fint navn. Anonymous poster hash: f067e...ca2
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #40 Skrevet 3. desember 2015 Patricia , Synes det er fint ja, vi hadde planer om å kalle gutten våres for Patrick etter henne Anonymous poster hash: 25aa1...b35
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #41 Skrevet 3. desember 2015 Madeleine. Helt greit men det passer henne kanskje ikke så godt. Min mor er veldig lite feminin. Ter seg av og til veldig mandig. Anonymous poster hash: 078a9...95f
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #42 Skrevet 3. desember 2015 Marit, og nei ikke såpass at jeg kunne kalt opp en eventuell datter etter henne. Anonymous poster hash: dfb70...aa2
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #43 Skrevet 3. desember 2015 Anne-Sofie Anonymous poster hash: 06f36...146
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #44 Skrevet 3. desember 2015 Marit. Helt ok. Anonymous poster hash: e0ba7...eb0
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #45 Skrevet 3. desember 2015 Bjørg heter moren min, ikke superfint, men det var jo skikkelig poppisnavn i mange år. Anonymous poster hash: 3600c...999
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #46 Skrevet 3. desember 2015 Inger Johanna. Jeg er glad i navnet, synes det er fint! Johanna kunne jeg gjerne kalle min datter! Anonymous poster hash: 0e1c6...3db
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #47 Skrevet 3. desember 2015 Synnøve Britt Anonymous poster hash: e110f...72d
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #48 Skrevet 3. desember 2015 Liv. Synes det er flott! Hadde jeg fått jenter vil de blitt oppkalt etter henne:) Anonymous poster hash: e75f1...55b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #49 Skrevet 3. desember 2015 Sonja, synes det er ok. Vurderte oppkalling, men det ble ikke sånn. Anonymous poster hash: 229df...907
februarprins2013 Skrevet 3. desember 2015 #50 Skrevet 3. desember 2015 Tone Anita,men blir kalt bare Tone Liker Tone godt,men aboslutt ikke Anita
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå