Gå til innhold

Hva heter din mor?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Debbie, kjempe fint navn



Anonymous poster hash: 36760...672
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eva, elsker det navnet. Hadde planer om å oppkalle bebisen i magen etter henne, men det blir en gutt denne gangen :) 



Anonymous poster hash: d1d42...985
Skrevet

Sigrid. Helt greit navn.



Anonymous poster hash: e45c9...d5c
Skrevet

Randi 😊 Min mor kler navnet, men ville ikke brukt det selv.

 

Anonymous poster hash: 8c3ba...9e7

Skrevet

Bente. Ikke spesielt fint navn

 

Anonymous poster hash: 54ab2...2ed

Skrevet

Kjersti 😊 Ville ikke kaldt datteren min det, men det passer til mamma. ❤️ Aldri tenkt på det som et stygt/dårlig navn.

 

Anonymous poster hash: 88b96...fe6

Skrevet

Beate Passer henne veldig godt så til henne synes jeg det er fint..men ville ikke brukt det selv.

 

Anonymous poster hash: 37f24...f2d

Skrevet

Torunn. Helt greit.

 

Anonymous poster hash: 37a39...ab0

Skrevet

Reidun. Syns det er vakkert, fordi jeg assosierer det med den fantastiske moren min <3

 

Anonymous poster hash: b2891...559

Skrevet

Bjørg. Nei, syns ikke det er noe spesielt fint.

 

Anonymous poster hash: 54aed...cff

 

Min mor heter også Bjørg, og jeg er enig i at det ikke er det fineste navnet i verden :P 

 

Anonymous poster hash: cbfd4...7f2

Skrevet

Bente. Et ok navn, men ikke så veldig fint. Skulle ønske hun haddehatt et finere navn så jeg kunne oppkalt noen av jentene mine etter henne.

 

Anonymous poster hash: 67e57...6bf

Skrevet

Erika - synes det er fint og kunne kanskje brukt det selv :)



Anonymous poster hash: fd6c3...6de
Skrevet

Wenche. Helt greit.

 

Anonymous poster hash: c1090...216

Skrevet

Sonja, ja, synes det er et veldig fint navn.



Anonymous poster hash: f067e...ca2
Skrevet

Patricia , Synes det er fint ja, vi hadde planer om å kalle gutten våres for Patrick etter henne :)



Anonymous poster hash: 25aa1...b35
Skrevet

Madeleine. Helt greit men det passer henne kanskje ikke så godt. Min mor er veldig lite feminin. Ter seg av og til veldig mandig.

 

Anonymous poster hash: 078a9...95f

Skrevet

Marit, og nei ikke såpass at jeg kunne kalt opp en eventuell datter etter henne.

 

Anonymous poster hash: dfb70...aa2

Skrevet

Anne-Sofie



Anonymous poster hash: 06f36...146
Skrevet

Marit. Helt ok.

 

Anonymous poster hash: e0ba7...eb0

Skrevet

Bjørg heter moren min, ikke superfint, men det var jo skikkelig poppisnavn i mange år.

 

Anonymous poster hash: 3600c...999

Skrevet

Inger Johanna.

Jeg er glad i navnet, synes det er fint!

Johanna kunne jeg gjerne kalle min datter!

 

Anonymous poster hash: 0e1c6...3db

Skrevet

Synnøve Britt



Anonymous poster hash: e110f...72d
Skrevet

Liv. Synes det er flott! Hadde jeg fått jenter vil de blitt oppkalt etter henne:)

 

Anonymous poster hash: e75f1...55b

Skrevet

Sonja, synes det er ok.

Vurderte oppkalling, men det ble ikke sånn.

 

Anonymous poster hash: 229df...907

Skrevet

Tone Anita,men blir kalt bare Tone :) Liker Tone godt,men aboslutt ikke Anita

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...