Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #1 Skrevet 3. desember 2015 Punktum. Anonymous poster hash: d736b...fed
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Du får konvertere til lesbisk ser ut som det er den nye store her inne Anonymous poster hash: 90cca...9c6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 Helt enig!!!! Anonymous poster hash: 426cd...f69
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Haha, ja kanskje man skulle ha konvertert. Måtte ha gjort det før jeg fikk barn da. ;-) Lei av mannen som ikke rydder, lei av å se menn på tv som sier de skal redde verden og som ikke gjør det likevel, lei av menn som lager jævelskap, lei av menn i lunsjen på jobb som roper høyest og som definerer samtalen, aaaaaaaa. Dere som har sønner, dere har en viktig jobb med å skape gode fremtidige menn! Hilsen hormonell Hi Anonymous poster hash: d736b...fed
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Amen. Er helt enig med deg. For ikke å snakke om alle filmen som fremstiller menn som helter og kvinner som svake objekter. 😠 Anbefaler deg en pause fra nyheter og nettaviser. Da kan det bli bedre en liten stund. Hør på P2 og nyt gode produksjoner. Legg merke til alle mennene som ikke er breiale i pausen. Det er egentlig mange av dem også Anonymous poster hash: a9237...677
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Jeg har innsett en ting, som fått meg til å "forstå" menn: de klarer ikke å se verden fra en kvinnes perspektiv. Menn ser bare verden fra menns ståsted. Det er derfor de er opptatt av å være "mannlige", macho, og lite opptatt av å være til støtte og hjelp. De forventer at kvinnen er til for mannen. De ser på mannen som et sterkt individ som er helt i seg selv. Det slår dem ikke, slik jeg ser det, at det faktisk er omvendt, kvinnen er hel i seg selv. Mange menn er nesten som voksne barn. Jeg har til og med møtt menn på over 65 som er som om de aldri var blitt 18, og jeg har møtt jenter på 15, helt ned i 13 års alder som vært langt mer modne og voksne enn mange menn er. Selvfølgelig er alt individuelt. Men det er like fullt en trend, noe typisk. Menn er tregere med å lære seg, om de i det hele tatt gjør det, hvordan en oppfører seg i et parforhold. Kvinner tar det naturlig. Jeg hater ikke menn, men... jeg føler akkurat som du, HI, menn *sukk*. Anonymous poster hash: 6b572...5fb
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 Lei av dårlige menn, da tydeligvis. Mannen min er ikke sånn. Han er veldig ryddig (mye ryddigere enn jeg er) og flink med husarbeidet. Han dominerer heller ingen samtaler. Han er høflig og hyggelig med alle. Jeg ser på det som mandig å være litt stille i sosiale sammenhenger. Trodde det var vi jenter som skravla?! Anonymous poster hash: eb4ca...94f
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #8 Skrevet 3. desember 2015 Lei av dårlige menn, da tydeligvis. Anonymous poster hash: eb4ca...94f Og dessverre er så godt som alle menn det. "ikke alle menn!" Anonymous poster hash: 6b572...5fb
Gjest Antarctica Skrevet 3. desember 2015 #9 Skrevet 3. desember 2015 Lei av dårlige menn, da tydeligvis. Mannen min er ikke sånn. Han er veldig ryddig (mye ryddigere enn jeg er) og flink med husarbeidet. Han dominerer heller ingen samtaler. Han er høflig og hyggelig med alle. Jeg ser på det som mandig å være litt stille i sosiale sammenhenger. Trodde det var vi jenter som skravla?! Anonymous poster hash: eb4ca...94f Myten sier selvsagt at vi jenter skravler, vi skaper intriger osv. Det er myter. Menn tar mer plass i samtaler, avbryter andre mer og avbryter kvinner oftest, mye oftere enn kvinner avbryter menn. Forsøk som gjøres i skoler mht å gi jentene i klassen like mye taletid som guttene, har bl a endt med at jentene reagerer selv - de begynte å synes at guttene fikk for lite tid, at det var urettferdig mot guttene osv; og da hadde læreren ennå ikke nådd 50/50...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå