Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Hva kjøper man til ei på 64; som har alt og ikke ønsker seg noe? Snart er det jul og samme grubling da 😩 Anonymous poster hash: cec51...b31
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Bladabonnement, korg med syltetøy, servietter, bok, krem osv Anonymous poster hash: d9c62...235
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Bladabonnement, korg med syltetøy, servietter, bok, krem osv Anonymous poster hash: d9c62...235 Hva ville du hatt i en slik kurv? Anonymous poster hash: cec51...b31
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Gavekort på fotpleie Bok Ullundertøy Pene hansker Ta henne med ut på middag En god krem Ørepynt Genser Anonymous poster hash: e46a1...2f4
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Gavekort på fotpleie Bok Ullundertøy Pene hansker Ta henne med ut på middag En god krem Ørepynt Genser Anonymous poster hash: e46a1...2f4 Hun har sluttet å lese Hun går aldri ut Pynter seg ikke Må bli fotbehandling som i hver gave 😩 Hi Anonymous poster hash: cec51...b31
TPK Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Film Musikk Klær Noe til huset (sengetøy, gode håndklær, designskål, stekepanne, kokkekniv etc...) Kunst Klokke
Kjerringa med agurken Skrevet 2. desember 2015 #7 Skrevet 2. desember 2015 Hva kjøper man til ei på 64; som har alt og ikke ønsker seg noe? Snart er det jul og samme grubling da 😩 Anonymous poster hash: cec51...b31 Mine foreldre har "alt", men fant ut at en ekstern harddisk med automatisk backup er tingen. Kjøpte en støtsikker (kan falle ned på gulvet uten problemer) og støvsikker ekstern usbharddisk. Helst uten strømforsyning. Setter du opp backup'en også er det en bra gave
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Jeg ga moren min en veldig personlig bursdagsgave i år. Tok kontakt med hennes kusiner, søsken osv. Og spurte etter bilder fra hennes barndom. Fikk masse bilder tilsendt, kopierte dem opp og la dem i et album. På siste siden skrev jeg et brev fra meg til mamma Anonymous poster hash: d277b...c41
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 Jeg ga moren min en veldig personlig bursdagsgave i år. Tok kontakt med hennes kusiner, søsken osv. Og spurte etter bilder fra hennes barndom. Fikk masse bilder tilsendt, kopierte dem opp og la dem i et album. På siste siden skrev jeg et brev fra meg til mamma Anonymous poster hash: d277b...c41 Og bilder av hennes foreldre som begge er døde Anonymous poster hash: d277b...c41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå