Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Mot blødende hemoroide. AU! Det kjennes ut som om jeg har et åpent sår rett innenfor åpningen, og det gjør helt sinnsykt vondt å gå på do+ at doskåla blir rød:( Jeg spiser mye fiber, drikker myye vann og går på do hver dag. Har også brukt sheriproct i et par uker, uten at det har hjulpet. Tips taes imot med stor takk. Anonymous poster hash: b5498...c0e
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Kan ikke hjelpe men sier bare au au og god bedring!! Anonymous poster hash: 3e70b...42c
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Kjøp movictol på apoteket og bruk det noen dager så avføringen blir myk, skal lite til for å rive litt opp igjen, selv når avføringen er normal og ikke hard. Ellers må du unngå sukker og raske karbohydrater!!! Få i deg omega3 i større doser og gjerne tilskudd med gurkemeie også - begge deler er betennelsesdempende. Vedvarer det så bør du få det undersøkt. Jeg får hemorroider om jeg spiser hvete og melk. Men hvete slår ikke ut på noen tester med meg, likevel har jeg en slik reaksjon. Har testet det ut x antall ganger uten noen andre variabler, så ingen tvil hos meg. Anonymous poster hash: 75889...507
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Sittebad med medisinsk grønnsåpe. På utvendige hemoer lager jeg isruller av mesoftkompresser og vann. De hjelper. Skal føde innen to uker og har en hel jævla koloni med vonde hemoer- du har min fulle sympati! Anonymous poster hash: 33783...822
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Har hørt at honning skal hjelpe Anonymous poster hash: 6b40a...054
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå