Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Anonymous poster hash: b8708...776
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #2 Skrevet 3. desember 2015 Til ungene: det de trenger og burde ha hatt allerede, dvs ski til en, spark til en og et klesskap til rommet til den tredje. Pappa får en kalender med barnebilder i. Mamma får noen gode badehåndklær hun ønsker seg. Mine brødre får noe enkelt, typ en vannkoker eller et par skinnhansker. Vet ikke helt ennå hva de har mest bruk for. Den ene har veldig dårlig råd. Pleier å gi han noen fine klær. Han prioriterer ikke det selv, men går gjerne i dem hvis han får. Svigermor hadde en lang ønskeliste, jeg har ikke helt bestemt meg. Tror det blir noe til hagen. Svigerfar får også en kalender. Anonymous poster hash: af59e...90b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #3 Skrevet 3. desember 2015 3 åringen: radiostyrt bil og vinterstøvler 10 åringen: schleicher (?) hest med rytter, sal og hodelag og penger (hun sparer til ridekurs) 15 åringen: 2 netter på hotell i London (fly og lommepenger har hun tjent penger til selv, hun skal være med ett vennerpar av oss og deres datter.) Mannen: vet ikke ennå Mormor og morfar: hver sin ulvang-genser og bildekalender Farmor og farfar: bildekalender, ny hyttebok (en sånn til å skrive hilsen i/takk for turen osv, når de har besøk) og resten vet jeg ikke ennå Oldemor og oldefar: bilde av minstemann og deodorant og parfyme-sett (til oldemor) resten (til oldefar) vet jeg ikke ennå Tantebarn: gavekort på kino til de eldste, bøker til de mellomste ("en pingles dagbok" og "livet med marikken") og leker til de to minste. (Verktøy-sett og handlevogn.) Tja, det var vel de fleste. 😄 Anonymous poster hash: 50511...075
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå