pia91 Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Høre alltid om alle som e så dårlig når dem e gravid. Men e der noen av dokker aom ikke hva dårlig de 12 første uken?
pia91 Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #2 Skrevet 2. desember 2015 Herregud ka skriveleifa denna telefon ga mæ håpe dokker skjønne
LME1001 Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 I begge mine graviditeter har jeg vært enda friskere enn jeg pleier å være. Ikke vært borte noe fra jobb, ingen plager eller vondter, jeg elsket å gå gravid. Eneste plagen var at jeg var suupertrøtt hver kveld kl 19 og la meg derfor tidlig hvis jeg kunne. Husker godt jeg stod i dudjen en dag og snudde meg litt for kjapt slik at jeg så stjerner, alt ble mørkt og jeg måtte støtte meg med begge hendene. Verste 6 sekundene i svangerskapet 😝😂
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Aldri vært kvalm under graviditet og var i bra form stort sett hele veien. Syns litt halsbrann var overkommelig. Kan du HI være så snill å slutte skrive på dialekt. Det er mot forumsregler og dessuten veldig slitsomt å lese. Vanskelig nok med vanlig bokmål for folk med dysleksi. Anonymous poster hash: a9fdc...e72
Singelmamma <3 <3 Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Jeg hadde ingen plager i svangerskapene. Første svangerskap ble ikke oppdaga før i uke 35 heller. Jeg må si at det er så mye fokus på graviditetsplager at jeg virkelig ikke kunne se for meg at man kan gjennomføre et svangerskap uten å plages.
junimamma81 Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Kun kvalme i to uker ellers ingenting:-)
skinnfilla Skrevet 2. desember 2015 #7 Skrevet 2. desember 2015 I første svangerskap hadde jeg ingen plager, ikke kvalm, uvel eller noe vondt i det hele tatt. Andre var litt verre, mer vann i kroppen, sliten,kvalm i 16 uker, vondt i hoftene Tredje var et helvete fra start til slutt... Kvalm i 18 uker, vondt både her og der, utslitt og omtrent sengeliggende siste 2 mnd...
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Ingen kvalme, ingen oppkast, ingen kviser, ingen bekkenløsning! Kun småtrøtt i begynnelsen, og nå i uke 36- så har jeg litt halsbrann. Men bruker gaviscon og da forsvinner det med en gang Anonymous poster hash: 84969...380
pia91 Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2015 Aldri vært kvalm under graviditet og var i bra form stort sett hele veien. Syns litt halsbrann var overkommelig. Kan du HI være så snill å slutte skrive på dialekt. Det er mot forumsregler og dessuten veldig slitsomt å lese. Vanskelig nok med vanlig bokmål for folk med dysleksi. Anonymous poster hash: a9fdc...e72 Okei unnskyld. Har dysleksi selv. Hver gang jeg skriver bokmål så erter noen meg på dette forumet å sier jeg ee dårlig i norsk
pia91 Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2015 I begge mine graviditeter har jeg vært enda friskere enn jeg pleier å være. Ikke vært borte noe fra jobb, ingen plager eller vondter, jeg elsket å gå gravid. Eneste plagen var at jeg var suupertrøtt hver kveld kl 19 og la meg derfor tidlig hvis jeg kunne. Husker godt jeg stod i dudjen en dag og snudde meg litt for kjapt slik at jeg så stjerner, alt ble mørkt og jeg måtte støtte meg med begge hendene. Verste 6 sekundene i svangerskapet 😝😂 Shikkelig heldig du da drømme svangerskap
Miss Chocolate Skrevet 2. desember 2015 #11 Skrevet 2. desember 2015 Jepp. Hadde ingen plager det ene svangerskapet. Fikk antydning til bekkenløsning de siste ukene, men ikke kvalm eller noe annet.
Mumimamma91 Skrevet 2. desember 2015 #12 Skrevet 2. desember 2015 Hadde ingen plager før heelt på slutten
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #13 Skrevet 4. desember 2015 Jeg har vært veldig heldig i begge svangerskap Mye sprekere med nummer to til tross for 5 kg mer startvekt Med førstemann fikk jeg omgangssyken.Legen bekreftet det også,men det var nok eldstemann som viste meg at han var der Med andremann hadde jeg halsbrann fra 18 uker og nesten helt ut,men det var så mildt og overkommelig Jeg pusset opp rommet til eldstemann og var ferdig to uker før termin Jeg la gulv,la veggplater,lister++ Elsker å gå gravid Anonymous poster hash: b0f14...740
pia91 Skrevet 4. desember 2015 Forfatter #14 Skrevet 4. desember 2015 Jeg har vært veldig heldig i begge svangerskap Mye sprekere med nummer to til tross for 5 kg mer startvekt Med førstemann fikk jeg omgangssyken.Legen bekreftet det også,men det var nok eldstemann som viste meg at han var der Med andremann hadde jeg halsbrann fra 18 uker og nesten helt ut,men det var så mildt og overkommelig Jeg pusset opp rommet til eldstemann og var ferdig to uker før termin Jeg la gulv,la veggplater,lister++ Elsker å gå gravid Anonymous poster hash: b0f14...740 Heldig ;D jeg sliter også bare me halsbrann sist gang var jeg kjempe syk... Kvalm hele tia..
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #15 Skrevet 4. desember 2015 5 barn og elsker å gå gravid! Litt trøtt noen uker i begynnelsen, eller trente jeg og var aktiv hver dag. Anonymous poster hash: 2e4ef...575
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #16 Skrevet 4. desember 2015 Jeg var mye friskere under mine to svangerskap enn jeg vanligvis er. Ingen plager overhodet. Vanligvis sliter jeg veldig med migrene med minst ett anfall i uka. Hadde ikke migrene overhodet under hele graviditeten. For en lykke!! Anonymous poster hash: f9d4e...610
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #17 Skrevet 4. desember 2015 Ingen plager. Følte meg bare helt fantastisk. Var også i god form hele svangerskapet. Gikk til Gaustadtoppen i 8. mnd. Hadde en liten fin mage og følte meg smashing. Savner den tiden. 😊 Anonymous poster hash: f0f75...0fe
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2015 #18 Skrevet 4. desember 2015 Var ekstra sulten og trøtt, men ellers i superform de første 3 mnd. Etter det var jeg en del plaget av halsbrann og leggkramper, men ingenting som gjorde at jeg måtte sykemeldes. Anonymous poster hash: 6c86a...06b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå