Gå til innhold

E det nån av dokker som ikke har hatt gravisitets plaga? :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høre alltid om alle som e så dårlig når dem e gravid. Men e der noen av dokker aom ikke hva dårlig de 12 første uken?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud ka skriveleifa denna telefon ga mæ:P håpe dokker skjønne

Skrevet

I begge mine graviditeter har jeg vært enda friskere enn jeg pleier å være. Ikke vært borte noe fra jobb, ingen plager eller vondter, jeg elsket å gå gravid. Eneste plagen var at jeg var suupertrøtt hver kveld kl 19 og la meg derfor tidlig hvis jeg kunne.

Husker godt jeg stod i dudjen en dag og snudde meg litt for kjapt slik at jeg så stjerner, alt ble mørkt og jeg måtte støtte meg med begge hendene. Verste 6 sekundene i svangerskapet 😝😂

Skrevet

Aldri vært kvalm under graviditet og var i bra form stort sett hele veien. Syns litt halsbrann var overkommelig.

Kan du HI være så snill å slutte skrive på dialekt. Det er mot forumsregler og dessuten veldig slitsomt å lese. Vanskelig nok med vanlig bokmål for folk med dysleksi.

Anonymous poster hash: a9fdc...e72
Skrevet

Jeg hadde ingen plager i svangerskapene. Første svangerskap ble ikke oppdaga før i uke 35 heller.

Jeg må si at det er så mye fokus på graviditetsplager at jeg virkelig ikke kunne se for meg at man kan gjennomføre et svangerskap uten å plages.

Skrevet

Kun kvalme i to uker ellers ingenting:-)

Skrevet

I første svangerskap hadde jeg ingen plager, ikke kvalm, uvel eller noe vondt i det hele tatt.

Andre var litt verre, mer vann i kroppen, sliten,kvalm i 16 uker, vondt i hoftene

Tredje var et helvete fra start til slutt... Kvalm i 18 uker, vondt både her og der, utslitt og omtrent sengeliggende siste 2 mnd...

Skrevet

Ingen kvalme, ingen oppkast, ingen kviser, ingen bekkenløsning! :D Kun småtrøtt i begynnelsen, og nå i uke 36- så har jeg litt halsbrann. Men bruker gaviscon og da forsvinner det med en gang :) 

Anonymous poster hash: 84969...380
Skrevet

Aldri vært kvalm under graviditet og var i bra form stort sett hele veien. Syns litt halsbrann var overkommelig.

Kan du HI være så snill å slutte skrive på dialekt. Det er mot forumsregler og dessuten veldig slitsomt å lese. Vanskelig nok med vanlig bokmål for folk med dysleksi.

Anonymous poster hash: a9fdc...e72

Okei unnskyld. Har dysleksi selv. Hver gang jeg skriver bokmål så erter noen meg på dette forumet å sier jeg ee dårlig i norsk

Skrevet

I begge mine graviditeter har jeg vært enda friskere enn jeg pleier å være. Ikke vært borte noe fra jobb, ingen plager eller vondter, jeg elsket å gå gravid. Eneste plagen var at jeg var suupertrøtt hver kveld kl 19 og la meg derfor tidlig hvis jeg kunne.

Husker godt jeg stod i dudjen en dag og snudde meg litt for kjapt slik at jeg så stjerner, alt ble mørkt og jeg måtte støtte meg med begge hendene. Verste 6 sekundene i svangerskapet 😝😂

Shikkelig heldig du da :D drømme svangerskap

Skrevet

Jepp. Hadde ingen plager det ene svangerskapet. Fikk antydning til bekkenløsning de siste ukene, men ikke kvalm eller noe annet.

Skrevet

Jeg har vært veldig heldig i begge svangerskap :) Mye sprekere med nummer to til tross for 5 kg mer startvekt :)

Med førstemann fikk jeg omgangssyken.Legen bekreftet det også,men det var nok eldstemann som viste meg at han var der :)

Med andremann hadde jeg halsbrann fra 18 uker og nesten helt ut,men det var så mildt og overkommelig :) Jeg pusset opp rommet til eldstemann og var ferdig to uker før termin ;) Jeg la gulv,la veggplater,lister++ :D Elsker å gå gravid :)

Anonymous poster hash: b0f14...740

Skrevet

Jeg har vært veldig heldig i begge svangerskap :) Mye sprekere med nummer to til tross for 5 kg mer startvekt :)

Med førstemann fikk jeg omgangssyken.Legen bekreftet det også,men det var nok eldstemann som viste meg at han var der :)

Med andremann hadde jeg halsbrann fra 18 uker og nesten helt ut,men det var så mildt og overkommelig :) Jeg pusset opp rommet til eldstemann og var ferdig to uker før termin ;) Jeg la gulv,la veggplater,lister++ :D Elsker å gå gravid :)

Anonymous poster hash: b0f14...740

Heldig ;D jeg sliter også bare me halsbrann :P sist gang var jeg kjempe syk... Kvalm hele tia..

Skrevet

5 barn og elsker å gå gravid! Litt trøtt noen uker i begynnelsen, eller trente jeg og var aktiv hver dag.

Anonymous poster hash: 2e4ef...575
Skrevet

Jeg var mye friskere under mine to svangerskap enn jeg vanligvis er. Ingen plager overhodet. Vanligvis sliter jeg veldig med migrene med minst ett anfall i uka. Hadde ikke migrene overhodet under hele graviditeten. For en lykke!!

Anonymous poster hash: f9d4e...610
Skrevet

Ingen plager. Følte meg bare helt fantastisk. Var også i god form hele svangerskapet. Gikk til Gaustadtoppen i 8. mnd.

Hadde en liten fin mage og følte meg smashing. Savner den tiden. 😊

Anonymous poster hash: f0f75...0fe

Skrevet

Var ekstra sulten og trøtt, men ellers i superform de første 3 mnd. Etter det var jeg en del plaget av halsbrann og leggkramper, men ingenting som gjorde at jeg måtte sykemeldes.

Anonymous poster hash: 6c86a...06b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...