Gå til innhold

I dag har jeg:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ryddet kjøkkenet strøkent etter middagen, lager middag til i morgen+ ryddet etter det igjen, vasket 2 maskiner med klær, lagt 3 unger, hengt opp og lagt på plass klær, vasket badet, støvsuget hele første etasje.

Nå tar jeg meg en velfortjent pause! Tekopp, stearinlys og bok!

Anonymous poster hash: 49095...fc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"heia bloggen"

Anonymous poster hash: 47f84...1ce

Skrevet

Ser helt klart et potensiale for en innbringende blogg her, ja.. Måtte bare være litt fornøyd med meg selv i dag 🤓

Skrevet

I dag har jeg ligget lenge før jeg kom meg ut av senga. Vasket meg selv. Vurderte å sette på en maskin med klær, men kjente at jeg ikke var i form til å henge dem opp etterpå. Så har jeg greid å lage meg mat en gang i dag og varme opp litt suppe fra igår.

Synes jeg likevel fortjener stearinlys, en kopp med te og en bok ;)

(ikke latskap fra min side, er langvarig syk og greier ikke en brøkdel av hva jeg burde)

Anonymous poster hash: 61233...bd6
Skrevet

I dag har jeg ligget lenge før jeg kom meg ut av senga. Vasket meg selv. Vurderte å sette på en maskin med klær, men kjente at jeg ikke var i form til å henge dem opp etterpå. Så har jeg greid å lage meg mat en gang i dag og varme opp litt suppe fra igår.

(ikke latskap fra min side, er langvarig syk og greier ikke en brøkdel av hva jeg burde)

Da er det ikke bare vel fortjent, men temmelig påkrevd for deg! God bedring!!

Skrevet

Da er det ikke bare vel fortjent, men temmelig påkrevd for deg! God bedring!!

Takk :) Har du for mye energi en dag så må du gjerne komme hit en tur og feie over huset her også ;)

Hvilken bok leser du?

Skrevet

Det bobler ikke akkurat over, men jeg har funnet ut at hvis jeg ikke setter meg ned, så er det mulig å få gjennomført litt hver dag...

Jeg leser kunsten å høre hjerteslag..

Skrevet

I dag har jeg vært på jobb 9 timer, og julemiddag med jobben. Nå ligger jeg på sofaen og orker ikkke gjøre mer enn å rulle i seng snart. Har knapt sett ungene i dag :-(

Skrevet

Det bobler ikke akkurat over, men jeg har funnet ut at hvis jeg ikke setter meg ned, så er det mulig å få gjennomført litt hver dag...

Synes du har fått gjort mye, jeg :)

Kunsten å høre hjerteslag er flott, jeg leste den nylig. Jeg har akkurat avsluttet triologien til Sarah Lark, Den lange, hvite skyens land, Maorienes sang og Kivien kaller. Anbefales!

Lange bøker, men de føles liksom for korte likevel ;)

Skrevet

Kunsten å høre hjerteslag er flott, jeg leste den nylig. Jeg har akkurat avsluttet triologien til Sarah Lark, Den lange, hvite skyens land, Maorienes sang og Kivien kaller. Anbefales!

Takk for tips! Alltid kjekt med nye, gode bøker! 🤓 < nytt favorittsmilefjes...

Skrevet

Takk for tips! Alltid kjekt med nye, gode bøker! < nytt favorittsmilefjes...

Jeg sitter på pc, så eneste jeg ser av ditt favorittsmilefjes er en kjedelig firkant ;)

Skrevet

Høres ut som en vanlig dag minus morgendagens middag.

Anonymous poster hash: 9ba48...0f4

Skrevet

I dag har jeg: vært uten med barna i 2 timer (heldige meg😁), Ryddet kjøkkenet, vasket 2 maskiner med klær og hengt opp, jobbet 8 timer, kom hjem og ga barna mat, stelte dem og la dem. Temmelig utkjørt men glad nå etter en fin og travel dag hjemme og på jobb (jobbet fra 12-20, barna fri fra BHG).

Satte meg nettopp ned i sofa og slukner snart😉

Anonymous poster hash: afb10...347

Skrevet

I dag sto jeg opp med lille kl5!!😩 Laget frokost, baket rundstykker, brettet 4 maskiner med klær, vasket 2 maskiner. Laget frokost (lunsj for meg og mini da) når samboeren sto opp. Dro på butikken å handlet for 10 dager framover. Kjøpte siste rest av julepynt, vasket stue, kjøkken og bad. Pyntet til jul, og da var kl 1400. Laget opp middag til mini for 20 dager, lager så kakemenn, pepperkaker, lussekatter og krumkaker. Dro så på sangkor. Skal nå lage fiskegrateng til i morgen.

Anonymous poster hash: 56d22...a01

Skrevet

Høres ut som en vanlig dag minus morgendagens middag.

Anonymous poster hash: 9ba48...0f4

Ikke for meg.. Jeg har ikke hatt initiativ til å gjøre noe som helst i det siste. Så jeg er temmelig fornøyd med å nærme meg litt arbeidslyst igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...