Gå til innhold

Dere som har prøvd både iPhone og Samsung, hvilken er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor?

Anonymous poster hash: f9bc6...0b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iphone, såklart 😊 mindre komplisert. Apple har skjønt brukervennlighet. Iphone har mye kjappere reaksjonstid på skjermen også.

Anonymous poster hash: 90470...dc1

Skrevet

Samsung!! Hatt iPhone i flere år. Fikk ny Samsung i august og MYYE bedre.

Skrevet

Men, hvorfor? :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Syns samsung er best. Liker at den har egen tilbake-knapp. Og større tastatur.

Skrevet

Men, hvorfor? :)

Først og fremst mye bedre kamera. Jeg bruker kamera MYE. Bedre skjermoppløsning....rett og slett mer mobil for pengene.

Skrevet

Samsung. Lettere å lære seg. Lettere å bruke.

Anonymous poster hash: d7ca2...119

Skrevet

Men, hvorfor? :)Anonymous poster hash: f9bc6...0b9

Først og fremst mye bedre kamera. Jeg bruker kamera MYE. Bedre skjermoppløsning....rett og slett mer mobil for pengene.

Dette, og at den er vanntett og støtsikker, man kan bytte batteriet og sette inn eksternt minnekort. Stor skjerm. Tilbakeknapp og bla imellom vinduer-knapp. Og ikke minst at du ikke blir gift med Apple. Brukervennlig og intuitiv er den også. Det er bare en myte at appleproduktene skal være så lette å bruke.

Anonymous poster hash: 7fb25...27f

Skrevet

Men, hvorfor? :)Anonymous poster hash: f9bc6...0b9
Dette, og at den er vanntett og støtsikker, man kan bytte batteriet og sette inn eksternt minnekort. Stor skjerm. Tilbakeknapp og bla imellom vinduer-knapp. Og ikke minst at du ikke blir gift med Apple. Brukervennlig og intuitiv er den også. Det er bare en myte at appleproduktene skal være så lette å bruke.

Anonymous poster hash: 7fb25...27f

Samsung s5 er vanntett....ikke samsung s6

Skrevet

Iphone. Har prøvd å overbevise meg selv nå i et år, etter at jeg byttet over fra ipone, men kommer nok til å gå tilbake til iphone. Nå er jo ikke Samsung sine vanntette lenger heller, og da er det i alle fall ikke tvil.

Anonymous poster hash: 2835c...8bd
Skrevet

Uten tvil Samsung. Rett og slett en bedre mobil. Apple er oppskrytt

Anonymous poster hash: c4e34...9ae

Skrevet

Samsung. Først og fremst bedre kamera. Og større skjerm.

Anonymous poster hash: 06a2d...089
Skrevet

Må si jeg liker Iphone bedre, mye pga bedre IOs. Android er mer som windows, etter en stund er det fult med rot. Ios til iphone er ryddig selv etter flere års bruk. Når du har Iphone får du alltid oppdateringer av Ios den dagen det blir slipt. Ved Samsung må du vente i uker, av og til mnd. før du har siste versjon. Og det er vel ikke til å stikke under en stol at Samsung er en Iphone kopi. Så, om du har råd gå for originalen.

Skrevet

Må si jeg liker Iphone bedre, mye pga bedre IOs. Android er mer som windows, etter en stund er det fult med rot. Ios til iphone er ryddig selv etter flere års bruk. Når du har Iphone får du alltid oppdateringer av Ios den dagen det blir slipt. Ved Samsung må du vente i uker, av og til mnd. før du har siste versjon. Og det er vel ikke til å stikke under en stol at Samsung er en Iphone kopi. Så, om du har råd gå for originalen.

Det hun sa.

Har iphone privat og Samsung som jobbtelefon. På iphone er alt av apper og annet skreddersydd, enkelt og intuitivt. Noen over her nevner at iphone ikke har knapp for å bla i åpne apper/vinduer, men det har den, bare å dobbeltklikke på hjemknappen. Det er også en rekke andre funksjoner tilgjengelig bare ved å swipe opp fra bunn av skjerm, mens i Android må man inn i innstillinger.

Android/Samsung er rotete, uoversiktlig, bombarderes med reklame hver dag (!), og apper og annet (widgets?) er ikke alltid ordentlig tilpasset skjerm osv. I tillegg henger den seg ofte opp ved bytte mellom wifi og 4g. Mister nettet, og må skru telefonen av og på for å komme på nett igjen. Ikke egen knapp for å skru av lyden heller, slik som på iphone.

Min jobbtelefon har ikke fingeravtrykksleser heller. Det bruker jeg i mange ulike sammenhenger på iphone.

Anonymous poster hash: 94c6b...740

Skrevet

Iphone. Begge har et brukergrensesnitt som passer meg godt, men jeg liker iPhone best fordi de har færre bugs, er like kjappe etter lang tids bruk og er desidert mest holdbare.

Anonymous poster hash: 17007...58e

Skrevet

Ingen av de slår LG gt 2. Har prøvd alle.

Anonymous poster hash: 0785c...d3a

Skrevet

Har i alle år hatt Samsung helt til i fjor. Da kjøpte jeg meg iphone og var misfornøyd i 1 år. Så begynte jeg i ny jobb og skule få Samsung 5s. Gledet meg som et barn og ga bort iphone til sambo. Nå hater jeg Samsung og drømmer om iphone... haha...

Anonymous poster hash: bca6d...2e9

Skrevet

Samsung. Alt er bra med den. Enkel, høy kvalitet, vantett, man kan swype, gode bilder, osv osv

Anonymous poster hash: a5913...dad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...