Gå til innhold

8 åringen min bæsjer ofte!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går bæsjet han rett før trening, så rett etter....så rett etter kveldsmat. Usikker hva han gjorde på skolen.

Samme i dag. Bæsjet 2-3 ganger i kveld. Klager ikke på magevondt.

Normalt??

Anonymous poster hash: 3de04...9a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan vet du at han bæsjer? Følger du med hver gang han er på toalettet? Jeg vet ikke når ungene mine bæsjer, bortsett ifra de som er så små at de trenger hjelp på toalettet.

Skrevet

Hvordan vet du at han bæsjer? Følger du med hver gang han er på toalettet? Jeg vet ikke når ungene mine bæsjer, bortsett ifra de som er så små at de trenger hjelp på toalettet.

Fordi han er 8 år og forteller meg dette eller jeg tilfeldig er på badet og legger merke til det.

Anonymous poster hash: 3de04...9a2

Skrevet

DET var et konstruktivt svar! Gratulerer med det! Gjennomtenkt og løsningsorientert :D

Hvor ofte man bæsjer er veldig individuelt fra noen ganger om dagen, til en gang i uka, men det man bør være obs på endringer i "bæsje-rutinen", og eventuelt gå til legen for nærmere undersøkelse. 

Anonymous poster hash: 505e7...11a

Skrevet

Må du alltid være kranglete? Er du alltid sånn? Vi snakker om et barn her. Kanskje ungen til hi som synrsxdwt er rart at han må bæsjer så ofte?? Og forteller mamman sin det? Kanskje han er som mine barn som sitter med dodøra på vidt gap? Det er ikke saken...saken er at hi er bekymret eller lurer på om dette er normalt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...