Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Hører om noen kloke damer her inne kan gi meg tips! Jeg er nå syk/ hanglete på 9ende dagen. Startet sist tirsdag m vondt i halsen, hovent og "piggete". Så kom hoste, kraftig og tørr, holder meg våken mesteparten av natta og veldig plagsomt om dagen. Har feber som kommer og går, føler meg klam og sliten i kroppen... Jeg er typen som satser på at "det går over", og karrer meg på jobb, hangler sjelden mer enn 3-4 dager før tilbake til normalt. Var hjemme fra jobb fredag da begge ungene også var ute av form og i dag ble jeg hjemme for å slappe av og sove. Måtte følge mannen til lege mm så ble ikke som planlagt... Har sagt jeg kommer på jobb imorgen, men føler meg ikke bedre og er redd jeg er en utålmodig pedagog og smittekilde for barna i bhgen. Usikker på om jeg fortsatt skal vente til det går over eller ta en tur til legen, er så lei av å være syk og spesielt hosten nå - føler lungene kommer opp snart... 😜 Hva ville du gjort? Anonymous poster hash: 05cca...1e7
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Herregud, jobber du i bhg holder du deg hjemme når du er syk! Håper ikke du jobber i vår barnehage! Anonymous poster hash: f94aa...2b7
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Har ikke målt feber men følt meg varm og klam. Bestiller time hos fastlegen min imorgen for å sjekke opp om jeg er smittebærer, for forkjølet alene er vel ikke så smittsomt?! Synes det er vanskelig og ubehagelig å melde meg syk da jeg vet at de som er igjen på jobb får en ekstra travel dag og mindre tid til hvert barn, men selvfølgelig ønsker jeg å vise respekt til foreldre og barn ifh til smitte.... Anonymous poster hash: 05cca...1e7
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Ikke smittsomt??!! Ahhh, bare du ikke jobber i vår barnehage! Anonymous poster hash: 8773c...6a2
SuperFries Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Forkjølelse er ikke smittsomt? Hvilken planet kommer du fra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå