Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Storebror vil være rett over 3 når lillemann kommer. Vi sykler som oftest til BHG men kan jo ikke sykle med en baby under 6(helst 10) mnd. Kjører mye nå i graviditeten men ønsker å gå mer, blir jo vår og vi bor i sør. Noen som har erfaring med søskenbrett? Anbefale typer? Andre alternativ? Jeg bruker ca 20 min til BHG, mens når storebror går bruker vi ca 45 min hver vei... Har ikke lyst til å kjøpe søskenvogn og tviler på at jeg er i form til å ha storebror i bæremeis. Anonymous poster hash: f2735...1a5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Kan ikke 3-åringen sykle ved siden av dere eller sparkesykle? Ev søskenbrett ja (min på 3,5 vil stå på søskenbrettet enda). Anonymous poster hash: eb829...545
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Takk for tips Han fikk ikke teken på trehjulsykkelen i sommer så må nok endel øving til om det skal gå -men skal ha det i bakhodet Anonymous poster hash: f2735...1a5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Hi altså.. Anonymous poster hash: f2735...1a5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Det finnes søskenbrett som passer til enkelte vogner, men fins også universalbrett som dette: http://www.mimmis.no/ståbrett Synes det er veldig greit når 3-åringen er lei av å gå. Anbefales! Går mye fortere å trille til barnehagen. Anonymous poster hash: 6c1f5...5dd
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Takk for tips Han fikk ikke teken på trehjulsykkelen i sommer så må nok endel øving til om det skal gå -men skal ha det i bakhodet Anonymous poster hash: f2735...1a5 Men hvis han er 3 så er han kanskje stor nok til å få sykkel med støttehjul? min fikk det i sommer da han ble 3, det var stor stas, klarer å sykle ganske langt og! søskenbrett er uansett kjekt å ha synes jeg! lykke til Anonymous poster hash: eb829...545
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #7 Skrevet 2. desember 2015 Når søskenbrettet er i bruk er det ofte i veien for beina til den som triller (med mindre du er lav). Jeg som er høy kunne ikke brukt det lenge uten å få vondt i ryggen. Da bør du evt forlenge håndtaket på vogna. Anonymous poster hash: 3fca4...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå