Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Jeg har hele tiden slitt med sen udrivningsrefkeks og litt lite melk men har likevel klart å holde på ammingen helt til nå( gutten er 10 mnd). Men den siste tiden vil han ikke ha melk om kvelden. Så nå får han kun melk om morran og merker at det ikke er så mye melk igjen i det hele tatt. Men vil helst ikke slutte helt enda. Noen tips? Og bør han få erstatning på flaske om kvelden eller går det greit så lenge han drikker nok vann iløpet av dagen? Anonymous poster hash: e4af8...2ce
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Jeg klarer forrestem ikke å pumpe meg heller...det har jeg aldri fått helt taket på! Anonymous poster hash: e4af8...2ce
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Ingen? Anonymous poster hash: e4af8...2ce
klg,2 boys now:) Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Han kan vel begynne og gå gradvis over på ku melk.holder med vann ville ikke begynt med tillegg til han nå.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Hva med å sette igang utdrivningen før du legger han til? Så slipper han å jobbe så hardt for melken og dermed miste tålmodigheten! Hva med å amme i senga eller når han er søvnig? Anonymous poster hash: edf38...342
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå