Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Vi hadde opphetet diskusjon(ingen var sinte, bare veldig engasjerte) og alt gikk ganske så greit for meg- intill han bare drar til meg, helt utav det blå.. Etterpå var han kjempelei seg, kjøpte blomster og champagne og sa at han ikke visste hva som gikk av han. Kjenner han ikke veldig godt(vi jobber på forskjellige avdelinger) men vi har alltid hatt en god tone de gangene vi har møttes. Sier jeg det til sjefen eller blir det bare tull? Anonymous poster hash: 7cb1e...902
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Så greit for seg, skulle det stå Anonymous poster hash: 7cb1e...902
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Selvfølgelig skal du si i fra, kan ikke skjønne at det er noe å lure på en gang. Tok du i mot tingene han kjøpte til deg? Anonymous poster hash: 590e3...4fd
Merdee Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 (endret) Oi :/. Du forteller det til sjefen, sier samtidig at du absolutt ikke ønsker at din kollega skal sparkes for dette, men at det sikkert kan være lurt at bedriften hjelper ham å finne et sinnemestringskurs eller liknende og pålegge ham å ta det. Endret 2. desember 2015 av Virginia!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Dette tar du opp med sjefen - det kollegaen din gjorde var ulovlig og han kan bli anmeldt for det. Noe han sikkert også vet siden han prøvde å kjøpe deg i etterkant.... Mulig unnskyldningen hans var oppriktig ment, men en mann som slår til en kollega i en faglig diskusjon har et sinnemestringsproblem som han bør oppsøke hjelp for. Jeg ville sagt at jeg ville latt være å anmelde hvis han gjennomfører sinnemestringskurs - og det ville jeg sagt til sjefen også var kriterie for å ev. unngå anmeldelse! Anonymous poster hash: 8fbf6...9e5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Herregud o.O !!! Enig med dem som har svart ovenfor! Hvis dere har ansatte som jobber med HMS på arbeidsplass kan du kanskje rådføre deg der før sjef.... men FORT! Anonymous poster hash: a8942...ece
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #7 Skrevet 2. desember 2015 Dette tar du opp med sjefen - det kollegaen din gjorde var ulovlig og han kan bli anmeldt for det. Noe han sikkert også vet siden han prøvde å kjøpe deg i etterkant.... Mulig unnskyldningen hans var oppriktig ment, men en mann som slår til en kollega i en faglig diskusjon har et sinnemestringsproblem som han bør oppsøke hjelp for. Jeg ville sagt at jeg ville latt være å anmelde hvis han gjennomfører sinnemestringskurs - og det ville jeg sagt til sjefen også var kriterie for å ev. unngå anmeldelse! Anonymous poster hash: 8fbf6...9e5 En ting til, Hi... det du opplevde i dag er vold på arbeidsplassen, og det må du bare varsle så fort som mulig. Som en annen sier - snakk gjerne med verneombud om dere har, ta med til sjefen. Men du kan ikke la dette gå forbi uten å ta det videre og kreve tiltak overfor denne mannen. Du burde ha gått til sjefen umiddelbart i dag, men siden du ikke gjorde det så må du gjøre det med det samme du kommer på jobb i morgen! Anonymous poster hash: 8fbf6...9e5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Han trenger hjelp. Hvis han er i stand til å slå kollegaen, hva gjør han da hjemme? Hva gjør han da når han drikker. Gjør verden en tjeneste og ta det videre. Anonymous poster hash: 959bf...5c7
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 Hjelpes, er det mulig. Tenk å ha så lite impulskontroll at du slår til en kollega. Dette må du si fra om Anonymous poster hash: 85c91...5b5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #10 Skrevet 2. desember 2015 Drar til deg? Hva mener du?😲 Anonymous poster hash: 50b61...d7b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #11 Skrevet 3. desember 2015 Han der kan bli farlig. Blomstene og champagnen ville jeg ha bedt ham stappe et solfattig sted! Sånne mennesker gjør andre redde, og det har de ikke rett til! Anonymous poster hash: 72806...dd0
Isola&Lille+julegave Skrevet 3. desember 2015 #13 Skrevet 3. desember 2015 Oi.... Tenk hvordan kona hans har det da?!?!! Si ifra! Han bør dra på sinnemestringskurs!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #14 Skrevet 3. desember 2015 Har han kone/samboer og barn? Anonymous poster hash: b82d2...f20
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #15 Skrevet 3. desember 2015 Dette er helt håpløst av flere årsaker. At man drar til en kollega i en diskusjon er borderline sinnsykt. Denne mannen har alvorlige problemer. At han har så lite respekt for deg at han tror han kan kjøpe seg fri fra problemene sine med blomster og champagne (!) viser bare hva slags arrogant dritt han er. Har han en generell kvinneforakt? Anmeld ham, rapporter til ledelse, avvis bestikkelsene. Anonymous poster hash: dc2ee...b8b
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #16 Skrevet 3. desember 2015 Hva har skjedd i dag, HI? Anonymous poster hash: 8fbf6...9e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå