Gå til innhold

Hvor mange gaver får barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av dere foreldre?

Anonymous poster hash: 99934...567

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre:

En bok

En med noe klær de trenger

En som offisielt er fra julenissen med en leke de har ønsket seg.

Anonymous poster hash: c49d7...9aa
Skrevet

Har kjøpt en del det siste året, så har ikke kontroll på hvor mange han får. Det vet jeg ikke før jeg har pakket inn alt :P

Anonymous poster hash: 7ccfe...1de
Skrevet

Mange! !!

Anonymous poster hash: 13fd2...caf

Skrevet

En til hver fra oss foreldre, hva totalen blir vet jeg ikke.

Anonymous poster hash: 879cf...f07

Skrevet

2-5 her :) de to yngste får 5, eldste får 2.

Anonymous poster hash: 911d8...507

Skrevet

En gave fra oss foreldrene. Vi er ikke så materialistiske av oss, og synes ikke mye om alt gaverushet i desember. Nå skal det sies at barnet har bursdag i desember også da. Så h*n får gaver da også. Men vi kjøper ting barnet trenger i løpet av året. H*n har ikke mange leker, med de vi har er god kvalitet. Lego (duplo), Brio-tog og klosser. Og et par bamser. Det er det. Holder i massevis.

Anonymous poster hash: 6e0cb...520

Skrevet

5 tror jeg. Men den ene er fra nissen, også legger vi nok en i julestrømpa og. Så da blir det 3 under treet. ;)

Anonymous poster hash: 5e715...bcf
Skrevet

I år blir det litt dyre gaver da de skal få hver sin bærbare pc. Regner med det blir ca 5 - 7 gaver på de hver fra oss foreldre. Pluss en gave hver fra hverandre, 1 gave fra hundene og 2 gaver hver i strømpa på. Julen er magisk 🎄🎁

Skrevet

I år blir det litt dyre gaver da de skal få hver sin bærbare pc. Regner med det blir ca 5 - 7 gaver på de hver fra oss foreldre. Pluss en gave hver fra hverandre, 1 gave fra hundene og 2 gaver hver i strømpa på. Julen er magisk 🎄🎁

Skrevet

Hm, vet ikke enda med alle sammen. Men minst fire tenker jeg. Kommer an på om jeg pakker ting sammen eller ikke.

Skrevet

Blir flere fra oss foreldre. Både småting og større ting....gleder meg😁

Skrevet

Mellom 10 og 15 tenker jeg 😃

Skrevet

Godt å se at det er flere som gir flere pakker, jeg som hadde dårlig samvittighet fordi jeg ikke klarte å begrense meg til èn. :P

Anonymous poster hash: 5e715...bcf
Skrevet

Mellom 10 og 15 tenker jeg

Sånn ja, godt du tro til og stod fram først! :D Det er ikke måte på hva man kommer over sånn i siste lita når man allerede har en drøss ting så det er vanskelig å svare noe eksakt tall, faktisk.

Skrevet

Haha, ja finner alltid masse gøy når jeg egentlig er ferdig 😂

Skrevet

Pleier å gi morgengave (i år er det spill)

Så får de en dyr gave fra oss

Og litt billigere fra/til hverandre.

Og mange fra øvrige familie... :)

Anonymous poster hash: f4dc4...a03

Skrevet

De to eldste får tur til oslo og disney on ice. Samt at de får gaver fra hverandre. Så alle tre får to hver.

Anonymous poster hash: ad9fa...e96
Skrevet

Virkelig?? Kjøper dere 10-15 gaver fra dere til ungene??? Trodde poenget med julegave var at man skulle gi noe fint som mottaker ønsket seg, ikke at det var om og gjøre å gi så mange gaver som mulig....ikke rart mange føler gavepress og mange barn føler seg fattige om vennene får 10 pakker av bare foreldre...

Mine barn får 1-2. Dvs, Eldste får sykkel, og minste får litt klær og en fin uro til senga.

De får gaver av øvrig familie også.

Skrevet

Virkelig?? Kjøper dere 10-15 gaver fra dere til ungene??? Trodde poenget med julegave var at man skulle gi noe fint som mottaker ønsket seg, ikke at det var om og gjøre å gi så mange gaver som mulig....ikke rart mange føler gavepress og mange barn føler seg fattige om vennene får 10 pakker av bare foreldre...

Mine barn får 1-2. Dvs, Eldste får sykkel, og minste får litt klær og en fin uro til senga.

Ikke jeg som svarte 10-15...men kunne vært det. Mine barn har hverken besteforeldre eller tanter/onkler. Det er stort sett oss de får gaver av.

En annen ting. ..er din måte å gjøre ting på en fasit? Eneste rette? For du snakker som du skulle hatt monopol på jula og hvordan andre familier velger å gjøre dette

Skrevet

Ikke jeg som svarte 10-15...men kunne vært det. Mine barn har hverken besteforeldre eller tanter/onkler. Det er stort sett oss de får gaver av.

En annen ting. ..er din måte å gjøre ting på en fasit? Eneste rette? For du snakker som du skulle hatt monopol på jula og hvordan andre familier velger å gjøre dette

Har ikke sagt at jeg har noen fasit, men det er da virkelig ikke normen å gi 10-15 gaver - og om det er det så forstår jeg at det blir mye synlige forskjeller på barneskolene. Det høres helt vilt ut spør du meg. 

Skrevet

Ungene vår får gaver for ca 3000 fra oss. Vi har ingen familie så kun gaver fra oss under treet.

Anonymous poster hash: bacef...05e

Skrevet

Vi har ikke stor familie så for at hun skal få litt mer enn bare 5 gaver totalt pleier jeg som regel å gi rundt 5-10 gaver ekstra fra oss og fra nissen. Syns det er litt stas at hun har litt å pakke opp til jul.

Babyen får 1 gave fra oss, 1 fra storesøster og 1 fra nissen. Fra øvrig familie er det 5 pakker til henne. Hun får bli med på pakkegildet om noen år først.

Skrevet

Han er 3 i februar får :

Lekekjøkken

lekemat

brannmann sam båt

brannmann sam helikopter

brannmann sam tannbørste

brannmann sam genser

brannbil genser

en bukse

thomas tog sokker

så 9 gaver da. alt er kjøpt på tilbud så kom på 1500 til sammen

Skrevet

Vi har stor familie, så barna får kun 1-2 gaver hver fra oss. De ender opp med i overkant av 30 gaver hver uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...