Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 noen som har brukt denne siden til å handle i? Anonymous poster hash: 64b59...ec5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Ser ut som en svindelside. Finnes fullt av de på nett, har norske navn i .com domener. Til og med norske domener. Typisk er lange navn som folk gjerne søker på. Dette er nok kopier, hvis du i det hele tatt får produktet. forbrukerombudet advarte for en stund siden om disse falske nettbutikkene. Kjøp heller fra en Norsk nettbutikk, da er du garantert ekte varer. Nettbutikken har heller ingen informasjon om firmaet eller eller telefonnummer, så jeg sier styr unna. Mulig jeg tar feil men hadde selv ikke tatt sjansen. Anonymous poster hash: 50ba5...d8b
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Ser ut som en svindelside. Finnes fullt av de på nett, har norske navn i .com domener. Til og med norske domener. Typisk er lange navn som folk gjerne søker på. Dette er nok kopier, hvis du i det hele tatt får produktet. forbrukerombudet advarte for en stund siden om disse falske nettbutikkene. Kjøp heller fra en Norsk nettbutikk, da er du garantert ekte varer. Nettbutikken har heller ingen informasjon om firmaet eller eller telefonnummer, så jeg sier styr unna. Mulig jeg tar feil men hadde selv ikke tatt sjansen. Anonymous poster hash: 50ba5...d8b Gjorde det og skrev her etterpå. Vanligvis er jeg alltid så skeptisk men idag har jeg ikke med meg hodet. .. Anonymous poster hash: 64b59...ec5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå