Gå til innhold

Annonsere på facebook


DrømmenOmDeg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tenkte og gjøre det, men usikker på nå.
Har tenkt på å legge ut et bilde hvor det i bakgrunnen står et skilt om at en ny baby er på vei, eller at det plutselig ligger noen babyklær et sted. Et bilde som krever at de som ser det følger litt med for å få det med seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi gjør samme som med forrige - legger ut bilde og forteller det når vi har vært på oul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ca i 16+5 på julaften, det har vært offentlig siden uke 12, men er jo koselig å dele det med familie og venner på Facebook som vi ikke har så mye kontakt med ellers 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når vi sier det når vi har vært på oul, så er jeg 19 uker på vei :) liker å sikre meg litt mer med at da er man halvveis - eller i mine tilfeller - babyen kommer om en del uker, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir nok også å vente til januar :-) med første la jeg det ut offentlig i uke 12 (var bare 19) men denne gangen vil jeg ikke si noe før etter OUL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer nok heller ikke til å skrive noe på Facebook. Forrige gang endret jeg profilbilde da jeg var høygravid til ett med kulemage, det syns jeg var greit..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror jeg skal skrive en status på nyttårsaften om hva det nye året bringer :) da er jeg 16-17 uker...liker ikke å poste ultralydbilder på facebook.. vet ikke helt hvorfor :P men blir nok bare en statusoppdatering ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...