Gå til innhold

Slitsom venninne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Herregud jeg føler meg så rådvill nå. For ikke så lenge siden traff jeg ei jente på fest. Hun virket veldig grei så da hun spurte om jeg hadde lyst til å treffes på cafe senere uken etter svarte jeg ja. Merket ikke noe rart da. Vi hadde det hyggelig. Men så begynner hun å klenge noe voldsomt. Hun ringer flere ganger om dagen for å høre hva jeg driver med. Inviterer seg selv nesten daglig å nekter nærmest å dra hjem når det er blitt sent.. Det går så langt at hun insisterer på å overnatte! Hun virker svært ustabil.. Vi kan være enige den ene samtalen mens den neste så er hun plent imot.. Jeg har forklart henne at jeg er en introvert person som trenger rom for meg selv og at jeg finner dette slitsomt. Da dukker hun ikke opp på døren men ringer meg heller ned istede. Jeg kan ikke dra noen steder uten at hun tvinger seg med. Jeg blir gal snart! Tror ikke hun er frisk.. Noen som har ett råd eller to om hvordan jeg kan få litt fred?!

Anonymous poster hash: 8c0a9...fc6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Herregud jeg føler meg så rådvill nå. For ikke så lenge siden traff jeg ei jente på fest. Hun virket veldig grei så da hun spurte om jeg hadde lyst til å treffes på cafe senere uken etter svarte jeg ja. Merket ikke noe rart da. Vi hadde det hyggelig. Men så begynner hun å klenge noe voldsomt. Hun ringer flere ganger om dagen for å høre hva jeg driver med. Inviterer seg selv nesten daglig å nekter nærmest å dra hjem når det er blitt sent.. Det går så langt at hun insisterer på å overnatte! Hun virker svært ustabil.. Vi kan være enige den ene samtalen mens den neste så er hun plent imot.. Jeg har forklart henne at jeg er en introvert person som trenger rom for meg selv og at jeg finner dette slitsomt. Da dukker hun ikke opp på døren men ringer meg heller ned istede. Jeg kan ikke dra noen steder uten at hun tvinger seg med. Jeg blir gal snart! Tror ikke hun er frisk.. Noen som har ett råd eller to om hvordan jeg kan få litt fred?!

Anonymous poster hash: 8c0a9...fc6

Har dere noen felles venner (feks fra festen) du kan spørre om deres inntrykk av henne og råd hos de? Hun virker jo ikke helt frisk, men har dessverre ingen tips.

Anonymous poster hash: 238f7...399

Skrevet

Hun er tilflytter. Så jeg tror ikke hun kjenner så veldig mange. Tror det er derfor hun er så ekstrem. Hun sier selv at hun ønsker seg ei bestevenninne.. De andre som kjenner henne holder henne på armlengdes avstand. Det er vel det jeg også må gjøre..

Skrevet

Slutt å ta tlf når hun ringer.

Anonymous poster hash: 52c4e...f9d
Skrevet

Hun høres veldig ensom ut....

Men du får si ifra til henne, ikke klage om det her. Du får være strengere og si VELDIG KLART IFRA om at du ikke orker at hun er så "på" hele tiden og at du ikke ønsker mer kontakt om hun ikke kan roe seg ned 12 hakk... Hun blir nok såret der og da, men det går over, så får hun ta valget selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...