Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Føler vi har hatt mange år med stress (småting, men allikevel). Grining i butikker, måtte gå ut fra forestillinger, all verdens av småbarnssykdommer, tissing i senger og i klær, diskusjoner om all verdens... Og plutselig er de 6 og 10 år, og vi går i byen som en normal "idyllisk" familie jeg så etterlengtede etter. Vi har ikke hatt vanskelige barn altså, det er bare når en står oppi det så er det litt sånn "all eyes on me" følelse. Og så fantastisk godt når vi ser at vi kommer ut i riktig ende, med trygge, glade, åpne og vennlige barn. Det er håp 😂 Anonymous poster hash: 20b12...9d5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Så godt å høre at d vil bli sånn (forhåpentligvis)! Gleder meg til den tiden 😃 Anonymous poster hash: 526ca...bf1
Husbygger Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Det er så deilig nå når de er blitt eldre, nå er våre 10, 12 og snart 14 år. Kjempe deilig at de klarer seg alene hjemme I noen timer, de oppfører seg ute blant folk, de er så og si aldri syke lenger osv. Men innimellom savner jeg kveldene når de var små, da var de I seng kl. 20 og vi hadde kveld. Nå består kvelden av å kjøre/hente på treninger og kamper. Følge opp lekser osv, men det er bare av og til at jeg savner småbarns tiden. Nyter at de er stor og selvstendige ☺
februarprins2013 Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Synes det er like fint nå jeg, han blir 3 i februar,men alltid vert en snill og stille gutt
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Er sikkert godt med store rolige barn, men småbarns tida hadde jeg ikke gitt fra meg frivelig. Selv med såre brustvorter og spruttissing med engang bleien var av så er det nå kos når de er helt hjelpeløse også. De store øyene som møter dine under amming. Anonymous poster hash: 9af78...3ca
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Synes det er like fint nå jeg, han blir 3 i februar,men alltid vert en snill og stille gutt Sånn er det gjerne å ha ett barn😉 Anonymous poster hash: 4435e...cf4
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #7 Skrevet 2. desember 2015 Er sikkert godt med store rolige barn, men småbarns tida hadde jeg ikke gitt fra meg frivelig. Selv med såre brustvorter og spruttissing med engang bleien var av så er det nå kos når de er helt hjelpeløse også. De store øyene som møter dine under amming. Anonymous poster hash: 9af78...3ca Du har vel kanskje bare ett lite barn du? Anonymous poster hash: 0b608...361
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Synes det er like fint nå jeg, han blir 3 i februar,men alltid vert en snill og stille gutt Sånn er det gjerne å ha ett barn😉 Anonymous poster hash: 4435e...cf4 Haha! Akkurat det tenkte jeg også. Hver for seg er barna mine en drøm å være sammen med, uansett humør. Når de kommer sammen er de ofte høylytte, veldig aktive gutter og er ofte uenige om småting. Det er under to år i mellom, skal nok ikke ha flere barn som er såpass tette i alder😝 Anonymous poster hash: 74272...725
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 Og her sitter jeg med to på 8 og 12, og lengter etter en til... Anonymous poster hash: 0c145...904
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå