Gå til innhold

Har blitt oppsagt - klarer ikke konsentrere meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk vite for ca en uke siden at eg blir oppsagt pga. nedbemanning. Har slitt veldig med konsentrasjon og motivasjn siden. Går på jobb, og gjør en del. Kan klare å jobbe mye i perioder, men så detter jeg fullstendig ut og klarer ingenting.

I dag har vi en del å gjøre i forbindelse med mnd.oppgjør. Og har da også frister. Har gjort det samme ca 20 ganger før (jobber her ca 2 år)

Men no sitter jeg her og kommer ikke i gang. Prøver. Men klarer ikke tenke klart i forhold til vilken vei føringen skal gå. Når jeg prøver å ta meg sammen så kjenner jeg kor det sildrer i blodårene mine, blir helt varm og uvel.

Er så frustrerende.

Har ikke lyst til å bli sykmeldt. Selv om jeg IKKE har lyst til å være her heller.

What to do?

Anonymous poster hash: 4cbbc...2f5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har jeg gjort den første av ca 13. Brukte ca 40 minutt. Ser no at jeg har ført feil vei. (pust med magen)

Har lyst å le, men føler for å gråte.

HI

Skrevet

Fikk vite for ca en uke siden at eg blir oppsagt pga. nedbemanning. Har slitt veldig med konsentrasjon og motivasjn siden. Går på jobb, og gjør en del. Kan klare å jobbe mye i perioder, men så detter jeg fullstendig ut og klarer ingenting.

I dag har vi en del å gjøre i forbindelse med mnd.oppgjør. Og har da også frister. Har gjort det samme ca 20 ganger før (jobber her ca 2 år)

Men no sitter jeg her og kommer ikke i gang. Prøver. Men klarer ikke tenke klart i forhold til vilken vei føringen skal gå. Når jeg prøver å ta meg sammen så kjenner jeg kor det sildrer i blodårene mine, blir helt varm og uvel.

Er så frustrerende.

Har ikke lyst til å bli sykmeldt. Selv om jeg IKKE har lyst til å være her heller.

What to do?

hvorfor i all verden nevner du sykmelding? er du syk fordi du ikke er motivert....?

er vel ikke uvanlig å bli umotivert men prøv å gjør så godt du kan så du får gode referanser videre fra denne arbeidsgiveren,

Anonymous poster hash: 78812...a85

Skrevet

Gjør jobben din til siste slutt iallefall, greit det er tungt å bli oppsagt, men du vil ikke ødelegge ditt eget resymè pga dette heller vel?? Take yourself together som de sier ;)

Anonymous poster hash: 6fef3...2f2
Skrevet

Fikk vite for ca en uke siden at eg blir oppsagt pga. nedbemanning. Har slitt veldig med konsentrasjon og motivasjn siden. Går på jobb, og gjør en del. Kan klare å jobbe mye i perioder, men så detter jeg fullstendig ut og klarer ingenting.

Men no sitter jeg her og kommer ikke i gang. Prøver. Men klarer ikke tenke klart i forhold til vilken vei føringen skal gå. Når jeg prøver å ta meg sammen så kjenner jeg kor det sildrer i blodårene mine, blir helt varm og uvel.

Er så frustrerende.

What to do?

Ble oppsagt i går jeg også. Motivasjonen skorter det på, men jeg jobber med saken. Ta på et smil og tenk at du må få en god attest. Det er ingen som forventer at du skal være 100% når du er oppsagt, men gjør ditt beste. Ta en ekstra pepperkaker og litt luft før du begynner :)

Anonymous poster hash: ce318...a21

Skrevet

Føler med deg. Ble selv offer for nedbemanning i fjor. Det var ikke lett å holde ut de tre siste månedene på jobb :(

Jeg gråt mye når jeg kom hjem. Jeg holdt ut, og gjorde en strålende innsats helt til siste dag! Grunnen til dette var fordi jeg tenkte at selv kollegaene mine gråt når de fikk vite at jeg måtte gå, sååå fornøyd var de med meg, men grunnet ansinitet var jeg en av 12 som måtte gå. 

Ved å yte maks i oppsigelsestiden blir du husket for nettopp det :) og dersom det blir ledig jobb der igjen i fremtiden er det jo deg de vil huske :)

Anonymous poster hash: f9a20...b97
Skrevet

Ikke rart at du sliter med motivasjonen når du er blitt oppsagt.. Stort sjokk selvsagt.

Vil det Være enkelt å finne ny jobb?

Gi deg selv litt tid til å komme over sjokket. Så er du kanskje ikke supereffektiv nå, men det må da Være greit.. Så lenge du ikke aktivt saboterer arbeidet synes jeg du kan jobbe sånn passe raskt.

Lykke til med jobbsøking!

Skrevet

Fikk vite for ca en uke siden at eg blir oppsagt pga. nedbemanning. Har slitt veldig med konsentrasjon og motivasjn siden. Går på jobb, og gjør en del. Kan klare å jobbe mye i perioder, men så detter jeg fullstendig ut og klarer ingenting.

Men no sitter jeg her og kommer ikke i gang. Prøver. Men klarer ikke tenke klart i forhold til vilken vei føringen skal gå. Når jeg prøver å ta meg sammen så kjenner jeg kor det sildrer i blodårene mine, blir helt varm og uvel.

Er så frustrerende.

What to do?

Ble oppsagt i går jeg også. Motivasjonen skorter det på, men jeg jobber med saken. Ta på et smil og tenk at du må få en god attest. Det er ingen som forventer at du skal være 100% når du er oppsagt, men gjør ditt beste. Ta en ekstra pepperkaker og litt luft før du begynner :)

Anonymous poster hash: ce318...a21

Nevner sykmelding fordi flere jeg har snakket med ansikt til ansikt sier at de hadde prøvd å fått en sykmelding i den situasjonen jeg er i no. Og sånn psykisk er jeg ikke helt på topp akkurat no.

Men jeg er ikke interessert i å bli sykmeldt, derfor skreiv jeg det. Trodde det var et forslag jeg ville få her om jeg ikke spefisiserte.

Beklager så mye.

Skrevet

Er så frustrerende.

What to do?

hvorfor i all verden nevner du sykmelding? er du syk fordi du ikke er motivert....?

er vel ikke uvanlig å bli umotivert men prøv å gjør så godt du kan så du får gode referanser videre fra denne arbeidsgiveren,

Anonymous poster hash: 78812...a85

Skulle poste et svar til deg, men gjorde det på feil svar.

Ganske akkurat slik det er på jobb også. Ingenting blir riktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...