Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Mye og ofte. Som om nien har skrudd på ei kran der inne... Hvorfor det? Har ikke hovne føtter osv lenger Anonymous poster hash: c6911...6a6
skinnfilla Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Jeg drikker masse vann og er tørst 24/7 , så regner med det er derfor jeg tisser ofte. Ammingen gjør meg fullstendig uttørket!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Man kan også ha en stum urinveisinfeksjon, så jeg ville tatt en urinprøve til legen. Om du er mye tørst og drikker veldig mye (unormalt mye) så få også en sjekk mtp. diabetes. Ta deg en tur til legen og ta med en urinprøve. Anonymous poster hash: b267d...deb
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #4 Skrevet 3. desember 2015 Jeg drikker masse vann og er tørst 24/7 , så regner med det er derfor jeg tisser ofte. Ammingen gjør meg fullstendig uttørket! Jeg tror jeg drikker som jeg pleier, ammer ikke Anonymous poster hash: c6911...6a6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Man kan også ha en stum urinveisinfeksjon, så jeg ville tatt en urinprøve til legen. Om du er mye tørst og drikker veldig mye (unormalt mye) så få også en sjekk mtp. diabetes. Ta deg en tur til legen og ta med en urinprøve. Anonymous poster hash: b267d...deb det kan jo hende. Men jeg tisser ikke ofte og lite/normalt, men jeg tisser mye. Det er derfor jeg må på do fordi urinblæra er full. Nesten som om graviditeten kickstartet nyrene Anonymous poster hash: c6911...6a6
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Jeg fikk masse vann i kroppen i svangerskapet. Det satt en stund etter fødsel. Og etter 14 dager ca løsnet det. Og jeg tisset hele tiden. Jeg så fra dag til dag at anklene kom tilbake. Anonymous poster hash: ac389...16a
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 Jeg fikk masse vann i kroppen i svangerskapet. Det satt en stund etter fødsel. Og etter 14 dager ca løsnet det. Og jeg tisset hele tiden. Jeg så fra dag til dag at anklene kom tilbake. Anonymous poster hash: ac389...16a Ok. Men jeg er ikke hoven i bena, har ikke vært det på 3 uker. Anonymous poster hash: c6911...6a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå