Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Hvor lang tid hadde hcg'en gått ut av blodet? Når skal g testen bli negativ igjen? Hvor mange dager/uker? Anonymous poster hash: a6914...ed6
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Om man tar en provosert abort skal man ta en test etter 2-3 uker, er den positiv skal man ringe sykehuset og få en ul i tilfelle aborten ikke var vellykket. Anonymous poster hash: 6c435...5ae
TPK Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 De sier det skal ta like lang tid å synke som å stige, så 3/4 uker etter bør den være negativ.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Hva viss den ikke synker da?? Hva betyr det? Anonymous poster hash: a6914...ed6
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Kjære deg, du har hatt utrolig mange innlegg im dette nå. Kan du ikke bestille deg en ul og få ting fastslått en gang for alle? Anonymous poster hash: 06a09...1c7
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Er du samme person som har skrevet veldig mye innlegg tidligere? Har du blødd noe mer? Hvis ikke så ville jeg nå fått tatt en ul for nå er du vel da såpass langt på vei at du får sett et hjerte banke om det ikke var SA. Når jeg mistet så tidlig, så var testen negativ etter en uke. Da hadde blødd skikkelig i en uke og tok test da blødningene stoppet. Anonymous poster hash: fa738...2f2
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #7 Skrevet 2. desember 2015 Kjære deg, du har hatt utrolig mange innlegg im dette nå. Kan du ikke bestille deg en ul og få ting fastslått en gang for alle? Anonymous poster hash: 06a09...1c7 Sorry finner ikke det andre innlegge. Plager det deg? Du trenger jo ikke lese. det er dyrt for UL. Men tok g test idag å den var positivt Anonymous poster hash: a6914...ed6
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Skjønner ikke hvorfor alle blir sure for at jeg har skrevet innlegg 3 ganger... Har ikke blødd mere,å liker ikke å plage legen... Men har tydeligvis plaga på meg dere nå. Unnskyld Anonymous poster hash: a6914...ed6
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 Du plager da ikke legen kjære deg. Du må be ham henvise deg til en UL pga blødninger. Anonymous poster hash: fa738...2f2
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #10 Skrevet 2. desember 2015 Skjønner ikke hvorfor alle blir sure for at jeg har skrevet innlegg 3 ganger... Har ikke blødd mere,å liker ikke å plage legen... Men har tydeligvis plaga på meg dere nå. Unnskyld Anonymous poster hash: a6914...ed6 Men du skjønner vel at uansett hva vi skriver så kan vi verken bekrefte eller avkrefte noe for deg. Enten må du roe ned og vente og se eller så må du bestille deg en ul. Det er kun de to valgene du har. Det nytter ikke hva vi her inne sitter og gjetter. Som jeg har sagt før, du bør kanskje bestille tid hos en psykolog også dersom du skal komme deg greit gjennom svangerskapet og klare ta vare på et nyfødt barn med alle de bekymringer det medfører. Anonymous poster hash: 06a09...1c7
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #11 Skrevet 2. desember 2015 Skjønner ikke hvorfor alle blir sure for at jeg har skrevet innlegg 3 ganger... Har ikke blødd mere,å liker ikke å plage legen... Men har tydeligvis plaga på meg dere nå. Unnskyld Anonymous poster hash: a6914...ed6 Men du skjønner vel at uansett hva vi skriver så kan vi verken bekrefte eller avkrefte noe for deg. Enten må du roe ned og vente og se eller så må du bestille deg en ul. Det er kun de to valgene du har. Det nytter ikke hva vi her inne sitter og gjetter. Som jeg har sagt før, du bør kanskje bestille tid hos en psykolog også dersom du skal komme deg greit gjennom svangerskapet og klare ta vare på et nyfødt barn med alle de bekymringer det medfører. Anonymous poster hash: 06a09...1c7 Hæ? Serriøst skrev du virkelig det? Har flere barn fra før så da skulle de vell blitt tatt ifra meg for lenge siden Anonymous poster hash: a6914...ed6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå