Daquiry Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 (endret) Jeg har så lyst til å lage denne kalenderen til min mormor til jul, men finner ingen steder hvor jeg kan kjøpe disse klistemerkene på norsk??? Noen tips? Endret 2. desember 2015 av Daquiry
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Kan du ikke bare skrive selv? Evt kjøpe sjablong med bokstaver å male oppå, om du mener du ikke er god nok selv (noe du garantert er ) Anonymous poster hash: 1011c...afb
Daquiry Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #3 Skrevet 2. desember 2015 Takk for tilliten, men jeg eier ikke en kunsterisk streng i kroppen . Men skal se etter sjablonger på nett! Takk for tips!
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 På nett, eller så har alle hobbybutikker dette Anonymous poster hash: 1011c...afb
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Og... du kan finne teksten du vil ha på nett, skrive ut bildet i "riktig" størrelse, laminere,skjære ut og så male Voila! Egen sjablong Anonymous poster hash: 1011c...afb
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Jeg har så lyst til å lage denne kalenderen til min mormor til jul, men finner ingen steder hvor jeg kan kjøpe disse klistemerkene på norsk??? Noen tips? Nå ble jeg litt nysgjerrig... Hva er det der for en kalender? Hva betyr de hvite og grå rundingene som henger under? Du kan få laget ditt eget design på viphuset.no, så kan du lime det på selv Anonymous poster hash: 2ee2b...f02
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #7 Skrevet 2. desember 2015 Jeg har så lyst til å lage denne kalenderen til min mormor til jul, men finner ingen steder hvor jeg kan kjøpe disse klistemerkene på norsk??? Noen tips? Nå ble jeg litt nysgjerrig... Hva er det der for en kalender? Hva betyr de hvite og grå rundingene som henger under? Du kan få laget ditt eget design på viphuset.no, så kan du lime det på selv Anonymous poster hash: 2ee2b...f02 Viphuset lager veggord, som kan klistres på annet enn vegg også Anonymous poster hash: 2ee2b...f02
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Så fin den var! Skriver du på navn og dato til de som har bursdag på baksiden av de små rundingene da eller? For det er en fødselsdagskalender ikke sant? Anonymous poster hash: 430d9...511
Daquiry Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #9 Skrevet 2. desember 2015 Jeg har så lyst til å lage denne kalenderen til min mormor til jul, men finner ingen steder hvor jeg kan kjøpe disse klistemerkene på norsk??? Noen tips? Nå ble jeg litt nysgjerrig... Hva er det der for en kalender? Hva betyr de hvite og grå rundingene som henger under? Du kan få laget ditt eget design på viphuset.no, så kan du lime det på selv Anonymous poster hash: 2ee2b...f02 Det er en bursdagskalender. Man skriver navnet på den som har bursdag på hver sirkel og henger den under korrekt mnd. Takk for link! Den skal sjekkes ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå