Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Sitter å venter på at farsbidraget skal komme inn på konto, men det kan drøye fram til den 10. Jeg har fullt kjøleskap og regningene er betalte, men sitter igjen med 50 kroner på konto. Er det ille av meg om jeg låner 4000 kroner fra sparekontoen til en av ungene og setter det inn igjen når pappan betaler bidraget? Lønna kommer jo også den 12, så det er liksom bare fram til da at jeg er veldig blakk Anonymous poster hash: 78e35...109
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Jeg synes det er greit å låne hvis du vet 100% sikkert at du får betalt tilbake. Men hvorfor 4000? Med mindre det er helt nødvendig, så ville jeg nok prøvd å klare meg med mindre, for å unngå å stadig være mye på etterskudd. Anonymous poster hash: f3cb6...15e
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Synes 4.000 var mye jeg da, om det bare er til lommepenger... Jeg ville ført over en tusenlapp så kontoen ikke var helt tom om noe uforutsett skulle skje, men prøvd å ikke bruke den. Anonymous poster hash: ac0c0...a2c
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Sant nok, kan låne en tusenlapp eller to Ja jeg er 100 % sikker at jeg betaler tilbake, ellers ville jeg ikke vurdert å låne. Jeg bruker ha di pengene på konto lenge før vanligvis, så derfor er det litt knapt nå. Men med en gang han betaler så setter jeg jo selvsagt pengene inn igjen, hadde ikke hatt samvittighet til annet Anonymous poster hash: 78e35...109
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Men hva er det du skal bruke pengene på da, om kjøleskapet er fullt. Hva er det som ikke kan vente en uke? Anonymous poster hash: 57e14...4c6
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #7 Skrevet 2. desember 2015 Jeg har noen julegaver jeg skulle hatt kjøpt heller før enn siden, blant annet må jeg kjøpe garn som skal brukes til julegavestrikking samt kostyme til juledansen hun skal være med på Nei jeg trenger jo ikke 4000, jeg vet tror jeg bare tenkte siden det er de pengene jeg venter på, så ble det liksom logisk i mitt hode å låne det beløpet jeg får utbetalt snart. Men det må jeg jo ikke Jeg lånte 1000,- så holder nok det lenge. Hun får tilbake litt renter da, hehe Anonymous poster hash: 78e35...109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå