Gå til innhold

Rev istykker en liberobleie :( :( :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kom TRILLIARDER av små "støvkorn" ut av bleien, en sky av f@enskap! Det fløy utover hele badet. De små "støvkornene" blir til gelé når det kommer i kontakt med vann. Jeg finner svineriet til og med under ting som stod på servanten :o hvor giftig er den geléen?

Anonymous poster hash: fe72a...bed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ettersom den er i kontakt med babyhud, håper jeg ikke den er spesielt giftig. Hadde kanskje ikke spist den men.

Anonymous poster hash: d6a60...831
Skrevet

ettersom den er i kontakt med babyhud, håper jeg ikke den er spesielt giftig. Hadde kanskje ikke spist den men. Anonymous poster hash: d6a60...831

Er det jeg er redd for, at babyen skal få det i seg eller ha fått det i seg på en eller annen måte.

Skrevet

Tror ikke den er giftig. Den kan blandes med jord til potteplantene (for å vanne mer sjeldent) så den er nok ganske ufarlig.

Skrevet

Det er ikke gift, det er en polymer.

Hvis barnet ditt spiser hele innholdet av en bleie er det selvsagt farlig, fordi perlene sveller opp av fukt og blir til en kjempeklump i magen. Om hun spiser 2, eller 20, har det ikke noen effekt. Da bæsjer hun dem ut etter hvert.

Anonymous poster hash: ec65c...1d1

Skrevet

Tror ikke den er giftig. Den kan blandes med jord til potteplantene (for å vanne mer sjeldent) så den er nok ganske ufarlig.

Ååå det var smart! Jeg som dreper alle plantene jeg får. Skal prøve.

Anonymous poster hash: 5be6a...309

Skrevet

Prøv å vask en i vaskemaskinen .... kuler overalt .

Anonymous poster hash: 76a48...971

Skrevet

Puh, takk.. De dukker fortsatt opp :P føler for å spyle hele badet med dusjhodet ;)

Skrevet

Liten digresjon.

Jeg synes disse liberobleiene revner lettere jeg.

Tidligere tålte de litt mer røsk og riv. Etter den touch bleien kom har de vanlige blitt skjørere. Jeg har revet istykker tre stykker på kort tid.

Anonymous poster hash: 03017...124

Skrevet

Liten digresjon.

Jeg synes disse liberobleiene revner lettere jeg.

Tidligere tålte de litt mer røsk og riv. Etter den touch bleien kom har de vanlige blitt skjørere. Jeg har revet istykker tre stykker på kort tid. Anonymous poster hash: 03017...124

Ja, det skulle ikke akkurat mye til for å rive den istykker. Var til baby (str 2)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...