Monica Skrevet 2. desember 2015 #1 Skrevet 2. desember 2015 Er jeg helt gal da? Har plastikk tre grunnet allergi, så sånn sett går det jo. Jeg har i flere år, spart på juletrepynt, og har mye flott juletrepynt fra flere steder i verden. Så jeg elsker virkelig juletreet mitt med all pynten. Og kjenner at jeg kunne tenke meg å pynte det til helgen. Bare litt bekymret for hva besøk vil si. For det er jo tidlig. Så hva hadde dere tenkt?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #2 Skrevet 2. desember 2015 Er jeg helt gal da? Har plastikk tre grunnet allergi, så sånn sett går det jo. Jeg har i flere år, spart på juletrepynt, og har mye flott juletrepynt fra flere steder i verden. Så jeg elsker virkelig juletreet mitt med all pynten. Og kjenner at jeg kunne tenke meg å pynte det til helgen. Bare litt bekymret for hva besøk vil si. For det er jo tidlig. Så hva hadde dere tenkt? Det er da selvsagt helt greit! Pynt du, og legg ut bilde, ble nysgjerrig på julepynten din Anonymous poster hash: d7b6a...b05
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #3 Skrevet 2. desember 2015 Naboen har pyntet juletreet for en uke siden. Anonymous poster hash: eb72b...151
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #4 Skrevet 2. desember 2015 Ingen har da noe med hva slags tradisjoner dere har. Har en venninne som pynter treet første advent, hun virkelig elsker jul. Vi ler selvfølgelig litt av henne, men på en godmodig måte for hun er jo bare kjempesøt med sin jule-dille. Vi pynter juletreet en liten uke før julaften, i år som julaften er på en torsdag pynter vi lørdag eller søndag helgen før. Anonymous poster hash: 96424...595
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #5 Skrevet 2. desember 2015 Tenker at jeg er missunnelig på problemene dine. Anonymous poster hash: 6c173...986
me_87 Skrevet 2. desember 2015 #6 Skrevet 2. desember 2015 Vi pyntet juletreet i går vi Småen på 4 år elsker alt som har med jul å gjøre så han veldig begeistret over å få opp juletreet allerede
Chupa chups Skrevet 2. desember 2015 #7 Skrevet 2. desember 2015 Pynt i vei! Hadde du bodd i England eller USA ville du vært helt normal.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #8 Skrevet 2. desember 2015 Jeg synes det er alt for tidlig! Men du gjør selvsagt son du vil:) Jeg har pyntet huset til jul (unntatt treet), og det er nok mange som synes det er alt for tidlig. Anonymous poster hash: 7aa5d...7be
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #9 Skrevet 2. desember 2015 Gjør som du og familien din vill. Det er dere som eventuelt blir lei av treet før jula egentlig starter. Anonymous poster hash: 74941...2d9
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #10 Skrevet 2. desember 2015 Jeg satt det opp og pyntet det i helgen. Null problem Jeg er oppvokst med at treet skal pyntes lille julaften, men vi har alltid hatt ekte tre, så da holder det seg ikke lenge. I år har jeg kjøpt falsk, og er i ekstase over at det kan stå helt til julen er over. Og det ble kjempefin!! Kjør på! Anonymous poster hash: 39948...928
februarprins2013 Skrevet 2. desember 2015 #11 Skrevet 2. desember 2015 jeg venter til nærmere jul,selvom jeg har kunstig tre, blir så dritt lei hvis jeg skal dra det frem nå men alle føler jo forskjellig
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #12 Skrevet 2. desember 2015 Hver sin smak! Jeg vil ha jul i jula, og ikke lenge før, så her blir det ikke julepynt før tidligst 23.12., kanskje ikke før julaften, men så har vi jul fram til 13.1., helt til 20.dag jul. Anonymous poster hash: 3ebca...325
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #13 Skrevet 2. desember 2015 Hver sin smak! Jeg vil ha jul i jula, og ikke lenge før, så her blir det ikke julepynt før tidligst 23.12., kanskje ikke før julaften, men så har vi jul fram til 13.1., helt til 20.dag jul. Anonymous poster hash: 3ebca...325 Jeg kaster ut jula 1.januar, for da er det nytt år og nytt kapittel, jula er over for min del. Så her pynter vi til jul første søndag i advent og pynter treet en uke før julaften. Du og jeg har jo like lang jul da, men for meg er adventstiden en del av julen, men for deg er halve januar en del av julen..... Anonymous poster hash: 96424...595
Monica Skrevet 2. desember 2015 Forfatter #15 Skrevet 2. desember 2015 Så godt å se at jeg ikke er den eneste som pynter tidlig. Da blir det pyntet til helgen.
TPK Skrevet 2. desember 2015 #16 Skrevet 2. desember 2015 Pynt i vei! Jeg venter til et par dager før jul, men bryr meg ikke om hva andre gjør.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #17 Skrevet 2. desember 2015 Pynt i vei! Jeg venter til et par dager før jul, men bryr meg ikke om hva andre gjør. Folk må selvfølgelig få gjøre som de vill, men jeg må innrømme at jeg ikke liker å besøke folk med fult julepyntede hus tidlig i desember. Da blir på en måte jeg også tvunget til å ta jula på forskudd. Anonymous poster hash: 74941...2d9
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #18 Skrevet 2. desember 2015 Jeg bryr meg ikke så mye hva andre gjør egentlig. Tenker det er tidlig, så tenker jeg ikke mer. Vi har jul fra 23. Des til 1. Januar. Lenger enn det blir jeg lei. Gjør meg ikke noe om andre har trær, får ikke julestemning før 23. Uansett Anonymous poster hash: 6bb9d...6fb
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #19 Skrevet 2. desember 2015 , men jeg må innrømme at jeg ikke liker å besøke folk med fult julepyntede hus tidlig i desember. Da blir på en måte jeg også tvunget til å ta jula på forskudd. Dette må være det aller minste ørlille i-landsproblemet jeg noen gang har hørt om. Anonymous poster hash: a227e...ced
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #20 Skrevet 2. desember 2015 Hver sin smak! Jeg vil ha jul i jula, og ikke lenge før, så her blir det ikke julepynt før tidligst 23.12., kanskje ikke før julaften, men så har vi jul fram til 13.1., helt til 20.dag jul. Anonymous poster hash: 3ebca...325 Samme hos meg, men jeg blander meg ikke inn i andres valg. Anonymous poster hash: 6a648...16a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå