Gå til innhold

Si takk til ildsjelene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du barn som driver med idrett eller spiller et instrument eller er med på andre fritidsaktiviteter? Da er det ganske sikkert noen som jobber frivillig for å gi barna dine den muligheten. Send en Mail eller hilsen på FB til lederen i idrettslaget, materialforvalteren i korpset eller tropsføreren i speiderne. Si takk for innsatsen. Det er så sjelden noen takker dem og det betyr så mye for at de skal orke å stille opp enda et år til.

Anonymous poster hash: 5eaa6...dac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært trener for et idrettslag i noen år. Stiller frivillig opp tre kviser i uka pluss noen helger på cup, men alt foreldrene gjør er å klage på meg hver gang vi taper. Å takke meg faller de ikke inn en gang. Vurderer å slutte selv om jeg elsker å være der for barna, for DE er takknemlige de.

Så er helt enig med deg, hi:) Setter pris på at noen ser hva vi gjør.

Anonymous poster hash: 30443...cbe

Skrevet

Har vært trener for et idrettslag i noen år. Stiller frivillig opp tre kviser i uka pluss noen helger på cup, men alt foreldrene gjør er å klage på meg hver gang vi taper. Å takke meg faller de ikke inn en gang. Vurderer å slutte selv om jeg elsker å være der for barna, for DE er takknemlige de.

Så er helt enig med deg, hi:) Setter pris på at noen ser hva vi gjør.

😂 Tre KVELDER i uka, ikke kviser!😄

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg gjør det jevnlig! 😀

Ikke fordi jeg syns jeg bør, men fordi jeg syns det er fantastisk å se hvor flinke de er. Finner fram artige øvelser og leker som trener grunnleggende, nyttige ferdigheter.

Skrevet

Skal gi mannen et ekstra langt kyss ;)

Ellers er jeg enig med en over her - utrolig mye jobb og lite takknemlighet. Da mannen min tok over var det ingen struktur, nå er de er dyktig lag med gode grunnferdigheter. Barna er kjempetakknemlig og fornøyd, foreldrene har alltid noe å pirke på. Rart syns jeg, han stiller trossalt opp gratis flere ganger i uken og i helger, og har enormt med kunnskap.

Anonymous poster hash: 974b7...600

Skrevet

Skal gi mannen et ekstra langt kyss ;)

Ellers er jeg enig med en over her - utrolig mye jobb og lite takknemlighet. Da mannen min tok over var det ingen struktur, nå er de er dyktig lag med gode grunnferdigheter. Barna er kjempetakknemlig og fornøyd, foreldrene har alltid noe å pirke på. Rart syns jeg, han stiller trossalt opp gratis flere ganger i uken og i helger, og har enormt med kunnskap.

Anonymous poster hash: 974b7...600

Ja, vi foreldre har lett for å komme med mye kritikk.

Jeg snakket med en dirigent en dag som dirigerer både et barnekorps og et korps for pensjonister. Hans hjertesukk var at det var så deilig med pensjonistene, uansett hvor sære de kunne være så hadde de i hvertfall ikke foreldre.

Anonymous poster hash: 5eaa6...dac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...