Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Noen med god erfaring med popcorntime? Har hørt så mye bra om det, men har ikke helt den samme erfaringen selv. Nesten hver gang vi prøver å se noe, så henger det seg opp. Plutselig stopper serien og 4 sek går på repeat. Må stoppe, for så å spole frem til der vi var. ganske irriterrende når det skjer x antall ganger på 10 min Anonymous poster hash: 7de18...740
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Ganske teit å stjele for så å klage på kvaliteten altså...... Anonymous poster hash: b59ca...0ba
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 Vi brukte det før, men dessverre er det stor sjanse for bøter nå. Det har vært storaksjon mot brukerne og mange har fått bøter. Deriblant mange nordmenn! Anonymous poster hash: 857df...2e8
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #5 Skrevet 1. desember 2015 Mener å ha lest at popcorntime var lovlig igjen jeg nå Anonymous poster hash: 7de18...740
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #6 Skrevet 1. desember 2015 Brukte det før, men det er jo helt elendig. Henger seg opp og klikker i et sett. Har slettet det fra dataen for lenge siden. Betaler heller for Netflix og bedre kvalitet, selv om filmene og seriene ikke kommer dit med en gang. Hadde forøvrig netflix da jeg hadde popcorntime også, skulle bare sjekke det ut. Ble bare konstant irritert. Anonymous poster hash: 8f8c8...326
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #7 Skrevet 1. desember 2015 Måtte sjekke igjen nå og det var det jo ikke. Da er det bare å slette. Ville bare se nye episoder av big bang theory Anonymous poster hash: 7de18...740
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #8 Skrevet 1. desember 2015 Brukte det før, men det er jo helt elendig. Henger seg opp og klikker i et sett. Har slettet det fra dataen for lenge siden. Betaler heller for Netflix og bedre kvalitet, selv om filmene og seriene ikke kommer dit med en gang. Hadde forøvrig netflix da jeg hadde popcorntime også, skulle bare sjekke det ut. Ble bare konstant irritert. Anonymous poster hash: 8f8c8...326 Jeg har visplay. Men det er ikke alt man kan se der heller. Får vel bare vente på at tvn får ut fingern Anonymous poster hash: 7de18...740
aanonym Skrevet 1. desember 2015 #9 Skrevet 1. desember 2015 http://www.aftenposten.no/fakta/innsikt/Gratisfilm-pa-Popcorn-Time-er-ulovlig-likevel-8067578.html
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2015 #10 Skrevet 2. desember 2015 Virker popcorntime igjen? Trodde det var nedlagt. Anonymous poster hash: b9213...b0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå