Gå til innhold

Utslitt, lett irritert, utålmodig.. Lavt stoffskifte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har lavt stoffskifte her? Jeg kan ikke leve sånn som dette lenger:( jeg har veldig liten tålmodighet med barna. Blir fort irritert fordi jeg er så sliten. Vil bare bli ferdig med ting. Skulle ønske jeg klarte og ikke hisse meg opp men det er umulig. Det koker inni meg. Lurte på om jeg kunne ha lavt stoffskifte. Noen som har erfaring med dette?

Anonymous poster hash: 130cb...f9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Deprimert?

Anonymous poster hash: 47580...4c7

Skrevet

Deprimert?

Anonymous poster hash: 47580...4c7

Har lurt på det også ja.

Skrevet

Går du på minipillen? Jeg ble sånn av Cerazette.

Skrevet

Jeg har lavt stoffskifte, og det eneste av de symptomene du beskriver som jeg gjenkjenner er det å være sliten. Det å være lett irritert, utålmodig og at det koker innvendig er ikke noe jeg forbinder med lavt stoffskifte. Det høres mer ut som om du kanskje er litt deprimert eller holder på å gå på en smell.

Hvorfor tror du det kan være lavt stoffskifte?

Anonymous poster hash: 85d7e...fe1
Skrevet

Sliten, utbrent?

Anonymous poster hash: 4819a...8a7

Skrevet

Jeg bare har en mor som har slitt med lavt stoffskifte, og hun ble veldig irritabel på den tiden før hun fikk beskjed om at hun hadde lavt stoffskifte.

Jeg bruker hormonspiral, ingen piller.

Har vært deprimert tidligere, men da var jeg alltid lei og sint. Når har jeg bare perioder med dette, ikke hele tiden.

Skrevet

Jeg bare har en mor som har slitt med lavt stoffskifte, og hun ble veldig irritabel på den tiden før hun fikk beskjed om at hun hadde lavt stoffskifte.

Jeg bruker hormonspiral, ingen piller.

Har vært deprimert tidligere, men da var jeg alltid lei og sint. Når har jeg bare perioder med dette, ikke hele tiden.

Ta ut hormonspiralen så skal du se det ordner seg😉

Anonymous poster hash: eae99...24e

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Har du sjekket jern, ferretin, b12, D-vit osv?

Det er veldig vanlig å bli utålmodig/irritabel om man er sliten, og de vitaminene jeg nevner over her blir du sliten uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...