Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Det er så mye av det. Utrivelig lesning og gjør at jeg kvier meg for å gå inn på dette forumet. Det betyr ikke at jeg er struts fordi. Anonymous poster hash: 7a296...f98
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Det er verden idag, enten man vil eller ikke. Du trenger ikke åpne innleggene og lese. Anonymous poster hash: a25f9...85d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 Så du ser ikke TV, leser aviser eller snakker med andre mennesker heller? Jeg ville nesten kalle deg en struts jeg da, siden du nevner det. Dybder hvordan det går med alle de andre forumene her inne? Det er her folk er uansett, ingen gidder å gå inn på andre forum når det knapt er aktivitet... Anonymous poster hash: 21a92...bbf
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 Enig med nr. 2. Du må jo ikke gå inn på trådene for å lese. Dessuten - i øyeblikket er det to tråden ang. temaet - eller relatert tema på forsiden. Din tråd og en til - av 20 tråder. Du er dermed med på å opprettholde det du sier du ikke ønsker Ta det heller opp på Ris og Ros - men jeg tviler på at du får ønsket ditt innfridd. Dette er dagsaktuelle tema som mange tydeligvis ønsker og har behov for å diskutere. Du står fritt til å fokusere på hva du vil her inne. Jeg hopper over de trådene som ikke interesserer meg, som jeg ikke er i humør til å lese... du kan gjøre det samme. Anonymous poster hash: 787ba...87b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #5 Skrevet 1. desember 2015 Jeg leser aviser og ser nyheter. Selvsagt. Men uansett, ikke viktig. Jeg må ikke være her inne. Anonymous poster hash: 7a296...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå