Gå til innhold

Hjemmeeksamen.. motivasjonstips??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemmeeksamen, bihulebetennelse, antibiotikakur.. hvordan få opp motivasjonen og energien når jeg føler meg helt utslitt?? må finne teori, skrive mye, tolke mye.. levere fredag- Hjelp!!!

Anonymous poster hash: 09e42...48c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her...!

Sliter mest med motivasjon... Sitter jo her...:/

Sorry, jeg er ikke til hjelp, men lykke til ;)

Anonymous poster hash: 077ba...dd6

Skrevet

Du må fokusere på hovedmålet ditt, ikke bare på denne eksamenen. Jeg har brukt å fokusere på hovedmålet - bli ferdig med utdannelsen og få jobben jeg vil ha. Og i tillegg har jeg sett på hvor liten del av hele studiet den ene eksamenen egentlig er. Da virker den plutselig mye mindre :)

Og så er det egentlig "bare" å fokusere på å gjøre det som må gjøres. Brett opp ermene, lag en plan over hva som må gjøres de neste dagene - og følg planen slavisk når formen er elendig.

Prøv å få nok søvn. Unngå alt av sukker, bruk heller mørk sjokolade, te og lakris for å få mer energi.

Har du ikke nesehorn, så ut og kjøp et nesehorn på helsekost eller apotek - gull verdt ved bihulebetennelser.

Og bestem deg for å unne deg selv noe etter at eksamenen er levert på fredag, en eksamen du skal være fornøyd med å ha gjennomført godt nok.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 6c819...03b
Skrevet

Sist jeg hadde eksamen og bihulebetennelse tok jeg rhinexin, paracet og ibux for å komme meg igjennom. Men jeg hadde bare skoleeksamen. Men ved hjemmeeksamen gjelder det å bruke dagene godt. Ville startet med korte økter og hvilt i mellom. Om ikke så altfor lenge vil antibiotikaen virke og du vil føle deg bedre. Da ville jeg hatt lange dager på lesesalen for å komme i mål.

Anonymous poster hash: 0068d...89b

Skrevet

En liten ting av gangen. En del av teorien, bare det emnet. Og så neste. Gi deg selv belønninger underveis. Gjennomfør det stykkevis, så kan helheten bli bra.

Anonymous poster hash: b0fbd...977

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...