Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Tannen har sprukket på midten. Dette er en melketann. Min datter har vært sen med tannfelling, hun er 12. Forrige tannlege ville vi skulle trekke melketennene hvis hun ikke hadde mistet de til nå pga tennene under kunne ta skade. Men ny tannlege (flyttet til ny kommune) mente det ville ordne seg selv. Hun merket det siden det var litt vondt og tannen gnegde på innsiden av leppen. Vil tannen under ta skade av dette. Ser den er presset under der. Håper tannlegen prioriterer dette, skal ringe i morgen å be om time. Anonymous poster hash: 4b86e...640
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Legger ved et til bilde Anonymous poster hash: 4b86e...640
Mamma_til_2 Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 Jeg ville gjort som du og fått time for trekking. Den nye tannen kan komme opp feil om den møter motstand.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 Jeg ville gjort som du og fått time for trekking. Den nye tannen kan komme opp feil om den møter motstand. Ja det er jo det jeg er redd allerede har skjedd. Prøvde å argumentere til den nye tannlegen hva vår gamle hadde sagt. At tennene burde trekkes ved neste kontroll hvis hun ikke hadde mistet de til da. Var på kontroll for to måneder siden og da var nesten ingen av melketennene løs en gang. Anonymous poster hash: 4b86e...640
Mamma_til_2 Skrevet 1. desember 2015 #5 Skrevet 1. desember 2015 Si det som det er imorgen jenta har smerter og klarer ikke tygge! Hører han ikke så gå til en privat tannlege.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #6 Skrevet 1. desember 2015 Bytt tannlege! Melketennene må jo ut!! Anonymous poster hash: a7598...1b3
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #7 Skrevet 1. desember 2015 Bytt tannlege! Melketennene må jo ut!! Anonymous poster hash: a7598...1b3 Som sagt var dette vår første tur til vår nye tannlege. Hvis han ikke gjør noe nå så bytter vi. Anonymous poster hash: 4b86e...640
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #8 Skrevet 1. desember 2015 Hun har mistet kun 5 av melketennene og er 12 år. Anonymous poster hash: 4b86e...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå