Gå til innhold

Må man betale for barnevogna på flyet

Anbefalte innlegg

Skrevet

når barnet har fylt 2 år? Vi skal reise 10 dager etter at minste fyller to og jeg sjekker på sidene til sas nå, det ser da ut til at barnevogn er gratis 0-2, men jeg finner ikke info om hva det koster etter fylt 2 år. Kan ikke huske at vi betalte for vogn til eldste noen gang og vi reiste myyye. Hadde med vogn til hun var 3,5 år, men dette er 4-5 år siden. Er det nye regler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får ikke vogn med gratis, men flyr du sas kan barnets baggasje erstattes med vogn. Hos Norwegian må du betale for 1stk baggasje tror jeg.

Anonymous poster hash: 074d5...fd6

Skrevet

Aldri betalt for barnevogn noen gang. Har flydd med SAS, Norwegian, Thomas C, KLM eller andre.😊

Skrevet

Aldri betalt for barnevogn...

Anonymous poster hash: 7f210...442

Skrevet

Følgende står på siden til sas;

Reiser du med et spedbarn (under 2 år) kan du alltid ta med deg en barnevogn som innsjekket bagasje uten avgift.

Hvis vognen er delbar skal den deles i to deler. Pakk hver del i plastpose eller en annen type beskyttelse. Vi tilbyr spesielle plastposer på flyplassen for 50 kroner (gratis for SAS Plus, SAS Business og EuroBonus Gull- og Diamantmedlemmer). Husk at ingen andre gjenstander enn barnevognen skal ligge i plastposene.

Hvis du vil ta med barnevogn til barn over 2 år, regnes det som én bagasje. Hvis barnet også har en egen veske, tilkommer en avgift for overvekt.

Bilbarnestol regnes som én bagasje og kan sjekkes inn.

Anonymous poster hash: 7f210...442

Skrevet

Vi reiste i høst, og trilla måtte sendes som spesialbagasje. Måtte kjøpe en pose-sak til 50kr. Dette var fra Gardermoen, og vi reiste til Fuerteventura,mener det var apollo vi dro med.

Skrevet

Betaler ikke for vogn, har reist innland og utland med vogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...