Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Har valget om å bryte nå, men da blir julefeiringa for barna spolert (vi kan ikke dra til min familie, og kan da heller ikke feire med hans familie, så da blir jeg og barna alene). I tillegg er minste bare 9 måneder, og da må han jo puttes i barnehage siden jeg ikke får tatt ut mer permisjon på jobben. Å la faren ha ham hele dagene i permisjon er uaktuelt hvis det blir brudd. Eller skal jeg vente til ungen er 1 år? Ungen har plass i barnehage allerede, vi måtte takke ja i november da kapasiteten til bhg her i kommunen er sprengt, og vi måtte ta det som var. Så vi betaler for bhgplassen, men bruker den foreløpig ikke. Jeg har også to "private" barn som har opplevd brudd en gang, tror det blir vanskelig for dem å oppleve et brudd rundt juletider. Så, skal jeg bite tennene sammen og vente til minsten er 1år gammel? Hva synes dere? Anonymous poster hash: 207d6...4ea
Sint naken biltyv Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Vent til etter jul! La barna ha en fredelig og god jul og dump han etter jul. Og ta innkjøring i barnehagen først også.
mille260 Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 Hos oss ble det brudd. Jeg flytter I dag. Men vi er gode venner!skal Være sammen på julaften og har ungen annenhver dag 1 og 2 juledag.
februarprins2013 Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 vent til etter nyttår pga barna deres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå