Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Var på jobb inatt og ble vekket av tlf kl 10.30 om sykt barn med oppkast på skolen, på veien dit ringer de fra barnehagen også. Sykt barn med oppkast der og. Skulle egentlig på igjen inatt, men med mannen på kurs til ikveld klarer jeg ikke et par timer søvn på to dager. Har bare vært borte fra jobb en dag i år, likevel gnager den vonde samvittigheten! Sa jeg kunne komme om de absolutt ikke fikk noen, men.. Kan noen si at det er greit? 😩 Anonymous poster hash: fef37...101
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Det er greit. Det er helt greit! Anonymous poster hash: 77834...13d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 Takk! Så dårlig samvittighet jeg blir nesten kvalm. Virket litt som hun ikke trodde at jeg hadde TO syke med oppkast på samme tid. HI Anonymous poster hash: fef37...101
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 Seriøst. Har du dårlig samvittighet for at du ikke går på jobb mellom to nattevakter med to oppkastsyke barn? Hos oss hadde du ikke fått lov til å stille på nattvakt i den forfatningen (intensivavdeling). Du har sykt barn, dermed basta. Neste gang er det mannens tur å være hjemme, kurs eller ikke. Vi kjører ganske strikt på annenhver gang så lenge den ene ikke har vakt eller den andre ikke har kveldsvakt, da det er mer sårbart på kveld/natt enn på dag. Anonymous poster hash: f6bb2...45f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #5 Skrevet 1. desember 2015 Takk! Så dårlig samvittighet jeg blir nesten kvalm. Virket litt som hun ikke trodde at jeg hadde TO syke med oppkast på samme tid. HI Anonymous poster hash: fef37...101 Sånn er det uansett når jeg må ringe og si jeg er syk eller har syke barn. Samvittigheten gnager selv om jeg ligger med 40 i feber, bsrna spyr og jeg ikke har andre muligheter. Nå er det sånn at barna skal komme først. De må jo bære hjemme i morgen også, og hvis du må være hjemme da kan du ikke jobbe natt. Da blir du et vrak i morgen når du skal ta deg av barna. Det høres jo ut som du har veldig lite fravær også. Ikke ha dårlig samvittighet. Kos deg med barna, de trenger det nå:-) God bedring! Anonymous poster hash: f4ade...b97
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #6 Skrevet 1. desember 2015 Takk! Så dårlig samvittighet jeg blir nesten kvalm. Virket litt som hun ikke trodde at jeg hadde TO syke med oppkast på samme tid. HI Anonymous poster hash: fef37...101 Du er sikkert smitta du også😜😩 Anonymous poster hash: 5209c...a52
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #7 Skrevet 1. desember 2015 Ja, vi er alltid hjemme annenhver gang. Men nå var mannen på kurs 2 timer borte med bil så jeg måtte bare hive meg rundt og stå opp. Neste gang er det hans tur. Takk for god bedring ønsker. Håper det går like fort over som det kom. Jeg vet jo at jeg ikke bør gå på jobb, vi har veldig syke pasienter. HI Anonymous poster hash: fef37...101
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #8 Skrevet 1. desember 2015 Vær hjemme med god samvittighet! Hadde du hatt like dårlig samvittighet om du hadde jobbet dag og vært hjemme med syke barn? Du har jo samme rettigheter når du jobber natt. Og det er da virkelig ikke rart om begge barna dine er dårlig samtidig. De bor jo sammen, og omgangssyke er jo veldig smittsomt! Anonymous poster hash: 9ece5...dc1
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #9 Skrevet 1. desember 2015 Ja, vi er alltid hjemme annenhver gang. Men nå var mannen på kurs 2 timer borte med bil så jeg måtte bare hive meg rundt og stå opp. Neste gang er det hans tur. Takk for god bedring ønsker. Håper det går like fort over som det kom. Jeg vet jo at jeg ikke bør gå på jobb, vi har veldig syke pasienter. HIAnonymous poster hash: fef37...101 Da bør du hvert fall ikke gå på jobb med hensyn til pasientene dine. Anonymous poster hash: 9ece5...dc1
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #10 Skrevet 1. desember 2015 Selvsagt skal du ikke ha dårlig samvittighet! Slik er det å ha barn;) Anonymous poster hash: e8db5...a76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå