Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Noen som har prøvd kiropraktor? Jeg har lest at det kan hjelpe for noen barn. Hvilke andre løsninger har dere prøvd? Barnet mitt har brukt Minirin, nattbleier og vi har prøvd å vekke på natten før vi har lagt oss. Men ingenting har hjulpet her... Anonymous poster hash: c1d2e...59e
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Jupp. Funka som ei kule! Prøvde minirin i 2 år uten virkning. Holdt på å spole for kiropraktoren som mente det var uforsvarlig av legen å la han stå så lenge på det når det ikke virka. ..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 Jupp. Funka som ei kule! Prøvde minirin i 2 år uten virkning. Holdt på å spole for kiropraktoren som mente det var uforsvarlig av legen å la han stå så lenge på det når det ikke virka. .. Da må vi bare prøve det! Fy søren, nå ble jeg glad. Håper vi er like heldige, man unner ikke barnet sitt å slite med sånne ting.. Anonymous poster hash: c1d2e...59e
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 Jupp. Funka som ei kule! Prøvde minirin i 2 år uten virkning. Holdt på å spole for kiropraktoren som mente det var uforsvarlig av legen å la han stå så lenge på det når det ikke virka. ..Da må vi bare prøve det! Fy søren, nå ble jeg glad. Håper vi er like heldige, man unner ikke barnet sitt å slite med sånne ting.. Anonymous poster hash: c1d2e...59e Det er virkelig verdt forsøket hvertfall! Viste seg at det var noen låsninger som gjorde det. Fra å tisse på seg hver dag og natt, gikk det 2 uker fra behandling til det skjedde igjen... fikk behandling 3 uker (én gang hver uke) også har vi vært der to ganger til etter det når det har blitt verre igjen. Nå har vi ikke vært der på 2 år og de er ytterst sjelden det er uhell
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #5 Skrevet 1. desember 2015 Fra utlandet er det flere studier som viser at akupunktur også kan hjelpe godt mot sengevæting, det er også verdt et forsøk. Anonymous poster hash: 37ca7...6dc
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #6 Skrevet 1. desember 2015 Jupp. Funka som ei kule! Prøvde minirin i 2 år uten virkning. Holdt på å spole for kiropraktoren som mente det var uforsvarlig av legen å la han stå så lenge på det når det ikke virka. ..Da må vi bare prøve det! Fy søren, nå ble jeg glad. Håper vi er like heldige, man unner ikke barnet sitt å slite med sånne ting.. Anonymous poster hash: c1d2e...59e Det er virkelig verdt forsøket hvertfall! Viste seg at det var noen låsninger som gjorde det. Fra å tisse på seg hver dag og natt, gikk det 2 uker fra behandling til det skjedde igjen... fikk behandling 3 uker (én gang hver uke) også har vi vært der to ganger til etter det når det har blitt verre igjen. Nå har vi ikke vært der på 2 år og de er ytterst sjelden det er uhell Kanskje dumt spørsmål, men når barnet har låsninger, ser du det på barnet når det beveger seg? Vi har ei snuppe som kan omtrent slå knute på seg selv, hun er så bøyelig og tøyelig at jeg liksom ikke å klarer å se for meg at noe som helst i den kroppen kan kunne være låst.. Men vi sliter med tisseuhell, og hun hadde en knalltøff setefødsel, så jeg tenker jo at det ikke er utenkelig at noe kan ha låst seg. Samtidig så er hun jo omtrent et gummimenneske.. Ikke HI. Anonymous poster hash: 85252...73a
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #7 Skrevet 1. desember 2015 sønnen vår slet med sengevæting..har bestandig hatt en spesielt god fysikk, ikke mulig å se at han hadde låsninger..var veldig rolig som baby også. Etter første behandling hos kiropraktor forsvant problemet..aldri hatt uhell etterpå. Virkelig verdt å forsøke 😃 Anonymous poster hash: 3be65...f50
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #8 Skrevet 1. desember 2015 Tusen takk for tipsene, da har vi to muligeter. Og jeg har fått et lite håp 😊 Anonymous poster hash: c1d2e...59e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #9 Skrevet 1. desember 2015 Tusen takk for tipsene, da har vi to muligeter. Og jeg har fått et lite håp 😊 Anonymous poster hash: c1d2e...59e Var hos legen i dag med min for å få hjelp mot dette. Han sa at det var prosedyre å starte med alarm-matte før man prøver medisin? Anonymous poster hash: f7409...29b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #10 Skrevet 1. desember 2015 Tusen takk for tipsene, da har vi to muligeter. Og jeg har fått et lite håp 😊 Anonymous poster hash: c1d2e...59e Var hos legen i dag med min for å få hjelp mot dette. Han sa at det var prosedyre å starte med alarm-matte før man prøver medisin? Anonymous poster hash: f7409...29b Vi begynte rett på medisiner etter at vi hadde vært hos legen første gang. Ingen som har snakket om alarm - matte til oss. Anonymous poster hash: c1d2e...59e
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. desember 2015 #11 Skrevet 1. desember 2015 Jupp. Funka som ei kule! Prøvde minirin i 2 år uten virkning. Holdt på å spole for kiropraktoren som mente det var uforsvarlig av legen å la han stå så lenge på det når det ikke virka. ..Da må vi bare prøve det! Fy søren, nå ble jeg glad. Håper vi er like heldige, man unner ikke barnet sitt å slite med sånne ting.. Anonymous poster hash: c1d2e...59e Det er virkelig verdt forsøket hvertfall! Viste seg at det var noen låsninger som gjorde det. Fra å tisse på seg hver dag og natt, gikk det 2 uker fra behandling til det skjedde igjen... fikk behandling 3 uker (én gang hver uke) også har vi vært der to ganger til etter det når det har blitt verre igjen. Nå har vi ikke vært der på 2 år og de er ytterst sjelden det er uhellKanskje dumt spørsmål, men når barnet har låsninger, ser du det på barnet når det beveger seg? Vi har ei snuppe som kan omtrent slå knute på seg selv, hun er så bøyelig og tøyelig at jeg liksom ikke å klarer å se for meg at noe som helst i den kroppen kan kunne være låst.. Men vi sliter med tisseuhell, og hun hadde en knalltøff setefødsel, så jeg tenker jo at det ikke er utenkelig at noe kan ha låst seg. Samtidig så er hun jo omtrent et gummimenneske.. Ikke HI. Anonymous poster hash: 85252...73a Njei, ikke annet enn at han blir fort sliten i korsryggen av å sitte lenge i bilen og av å sykle. Jeg er og helt forferdelig myk. Ble født med rumpa først og har låsninger rygg og bekken selv. Så ikke sikkert det har noe sammenheng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå