Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Måtte gubben skyte seg hjem med en håndpumpe fra apoteket ASAP! Har elektrisk pumpe men den sviktet igår. Er så sprengt! Skulle gjerne ammet om jeg kunne! Au au au... Bare syter litt! Anonymous poster hash: af608...00a
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Måtte gubben skyte seg hjem med en håndpumpe fra apoteket ASAP! Har elektrisk pumpe men den sviktet igår. Er så sprengt! Skulle gjerne ammet om jeg kunne! Au au au... Bare syter litt! Anonymous poster hash: af608...00a All sympati! Prøvd å håndmelke slik at det verste går over? Anonymous poster hash: ec68b...9a7
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 Håndmelk med tørre fingertupper sånn at du ikke blir sår. Anonymous poster hash: 4d11e...629
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 Gå i dusjen, stå med brystene under varmt vann, håndmelk igang utdrivningsrefleksen og la spruten stå i dusjveggen... Anonymous poster hash: a9fce...f95
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #5 Skrevet 1. desember 2015 Tuppa på 17 dager ligger på puppene mine mens de er surret inn i putetrekk. Alt er vått snart... Gubben kom hjem etter å ha levert de andre barna på skolen for å kysse på babyen 😣+💖 20 min så kan jeg pumpe. Hi Anonymous poster hash: af608...00a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå