Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Ser mange har masse fornuftige ting, men kom ikke helt dit i år heller. De eneste fornuftige er hodelykt tannbørste ellers så er det sjokolade, potetgull, kjeks, gelepakning, ting til juleverkstedet, biler,minions og minecraft ting, ballonger, småbiler, såpebobler,Lego, slim mm Det er verken nyttig eller billig, men barna synes det er fantastisk. Pga hodelyktene ble kalenderen på 400kr pr stk i år, noe jeg mener er litt i overkant så jeg sier som jeg sier hvert år, neste år skal jeg planlegge bedre. Anonymous poster hash: 0425f...7bb
☆☆☆ Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Truser, sokkar, fargeblyantar, tusjar til å dekorere julemanna, tusjar til å dekorere glass, "magiske" vaskeklutar, såpebobler, julepynt, godteri m.m.
sug lut Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 Bakeutstyr, kakeformer, neglelakk, neglelakkfjerner, julepynt, sokker, flaxlodd...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 Kunsten er å ikke planlegge i det hele tatt. Jeg har, uten å mene det, samlet opp småting gjennom flere måneder, som jeg har funnet på salg eller tenkt at barnet mitt trengte/kunne hatt lyst på. Så har det bare blitt liggende fordi jeg ikke har funnet noen anledning til å gi ham det/vil ikke gi ham ting hele tiden. Hadde ikke tenkt å ha pakkekalender, men plutselig i midten av november oppdaget jeg at jeg allerede hadde mer enn 24 ting liggende, så da ble det likevel. Så spørsmålet blir heller hva jeg skal kutte ut. Må vel bli noe som får plass i julestrømpa. (Henger opp en ting hver dag, så jeg kan velge fra dag til dag hva som passer best.) Dette er de tingene jeg husker i farten: Figurballonger, trappetroll, lite krokodillespill, sprettball, stempeltusjer, fargeblyanter, malebok, maleskrin, reflekser, veggdekaler, morsomme viskelær, perlebrett, et lite hefte med regnestykker (sånn med tusj som følger med der du kan vaske bort og skrive på nytt), bakeutstyr, snømann med led lys, liten vanntegnematte, penn med flere farger, Tom & Jerry dvd og en bitteliten pakke med plus plus mini som fulgte med gratis en gang jeg bestilte noe annet. Anonymous poster hash: 687f2...861
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #5 Skrevet 1. desember 2015 Ny julekjole, kjevle, neglelakk, glitterlim, truser, skjokolade, drops, såpebobler, vaskekluter, julepynt, julesangbok, hårspenner, hårkliper, lipsyl, ullsokker mm. Anonymous poster hash: 68176...ed3
Oktavia Skrevet 1. desember 2015 #6 Skrevet 1. desember 2015 Jeg finner noe til hver dag, uke for uke. Litt fargeblyanter, godis, familie utflukter som kino, piknik, spillaften men venner.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #7 Skrevet 1. desember 2015 Refleks, sjokolade, tyggis, truser, vanter, fargeblyanter (med glitter fra Lyra, delt opp i flere pakker), klistremerker, neglelakk, et batteridrevet julelys, superundertøy kjøpt på halv pris, hårstrikker, hårspenner, en nøkkelring... Anonymous poster hash: 8f08d...634
Gummibjørnen Skrevet 1. desember 2015 #8 Skrevet 1. desember 2015 Et Kinderegg hver lørdag, juletreglitter på Luciadagen i barnehagen, nissekjole til nissefesten (den gamle har hun hatt i 2 år), truser, sokker, julepynt, en liten bil, lypsyl og sjokolade er det jeg husker i farten. Noen av tingene koster litt, men det skulle hun ha uansett
Juliea Ruler Skrevet 1. desember 2015 #9 Skrevet 1. desember 2015 Mangler en gave med godteri på en lørdag. Varierende gaver, Får bare de dagene hun er hos meg, hun er hos pappaen sin litt i desember også og får da gaver av han så hun ikle får dobbelt opp i flere dager etter hjemkomst og ikke skjønner konseptet.. Hun får refleks og hårspenner en dag, hårstrikker, pepperkakeform dagen vi skal bake, to av dagene får hun Holmegaard en glass kule og en bjelle får hun hvert år av sin mormor som samlerobjekt. Hun får lite beger lekesand, liten pakke lego, frost hansker, neglelakk får hun to dager. Tyggis og hårspenner en dag.. Så det varierer veldig hva hun får. Hun får 18 gaver med både for ufrie og ufornuftige ting.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. desember 2015 #10 Skrevet 1. desember 2015 Bøker, kjærlighet på pinne, star wars, blyanter, godteri, spiderman, dinosaurer, pepperkakeform, is, en aktivitet og nye akebrett på julaften 😊
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #11 Skrevet 1. desember 2015 Yngste jenta får mye lysende ting i år fordi det er så mørkt her. Hun får lysende pen, lysende hansker, lysende skolisser, lysende refleks og lysende liten big hero 6. Hun får også blyanter, julesokker, penstrømpebukse, vaskeklut, hårstrikk, hårspenner og Kinderegg. I tillegg får hun 1 konsertbillett og en jule teaterbillett. Hver lillejulaften får ungene en julepynt til juletreet og hver julaften får hun Gelebad som hun koser seg i i timesvis. Eldste på 16 får mye sminke, sminkeveske, handduk og stæsj til mobilen. I tillegg til billetter til konsert og teater, hårstrikk og julepynt. Anonymous poster hash: 875d6...87f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #12 Skrevet 1. desember 2015 Refleks, kakeformer, liten kjevle, lite forkle, reisetannbørste og tannkrem, klistremerker, inngang til lekeland, inngang til badeland, pølse og bålkos ute, sokker, truser, nøkkelring, glassmaling, godteri i helgene Anonymous poster hash: 4aea2...44c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #13 Skrevet 1. desember 2015 Spurte sønnen om han ville ha fotballkortkalender i år da han er veldig opptatt av det. Det ville han. Så hele kalenderen er full av fotballkort og en fotballperm. Dårlig erfaring med pakkekalender med småting. De blir bare liggende. Billigere ble det også 😀 Anonymous poster hash: 946b7...051
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #14 Skrevet 1. desember 2015 Samler også opp. I år er det fargeblyanter, et par bøker, et par filmer, kvalitetsvotter og en lue hun ønsker seg, litt smått dill og dall og litt kontorutstyr hun ønsker seg. Anonymous poster hash: dc55d...e17
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. desember 2015 #15 Skrevet 1. desember 2015 Jeg har en boks i boden som jeg begynner å fylle allerede i sommerferien. Finner noe på salg f.eks og legger oppi. Når desember kommer mangler det gjerne bare noen få ting til hvert barn. De får nisse sjokolade på lørdagene og ting de andre dagene. Noen litt finere ting som f.eks en ny termos hver. Det må Være ordentlige ting, og mye av det ville jeg nok kjøpt i løpwt av høsten/vinteren likevel. Gidder ikke å bruke penger på noe som bare er tull. Badekuler, hårpynt, kinobilletter til førjulsfilm, en god lue, liten lego/playmo pakke, nye fargeblyanter, play dough, klipp-og-lim saker,ny badedrakt, kule reflekser er typiske kalenderdager her i huset.
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. desember 2015 #16 Skrevet 1. desember 2015 Jeg har en boks i boden som jeg begynner å fylle allerede i sommerferien. Finner noe på salg f.eks og legger oppi. Når desember kommer mangler det gjerne bare noen få ting til hvert barn. De får nisse sjokolade på lørdagene og ting de andre dagene. Noen litt finere ting som f.eks en ny termos hver. Det må Være ordentlige ting, og mye av det ville jeg nok kjøpt i løpwt av høsten/vinteren likevel. Gidder ikke å bruke penger på noe som bare er tull. Badekuler, hårpynt, kinobilletter til førjulsfilm, en god lue, liten lego/playmo pakke, nye fargeblyanter, play dough, klipp-og-lim saker,ny badedrakt, kule reflekser er typiske kalenderdager her i huset.
februarprins2013 Skrevet 1. desember 2015 #17 Skrevet 1. desember 2015 (endret) jeg og mamman min kjøpte halve hver så vet ikke hva hun kjøpte,men jeg kjøpte : magisk klut x2 såpe bobler x 2 en klut pakke ( trengte kluter ) en liten sjokolade nisselue olaf sugerør såpe som skummer når han bader en bil en klut til en bok til julaften Endret 1. desember 2015 av Blair Waldorf
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #18 Skrevet 1. desember 2015 Adventstjerne til rommet Lørdagsgodt x 3 Rosiner x 3 Julekjole Julestrømpe Nisselue til nissemarsj i bhg Elektrisk lys til lysfeiring i bhg Badesåpe Bok: Ingrid feirer jul AKtiviteter: pepperkakebaking, julepyntlaging, julegavelaging, kakebaking, frokost under bordet Is til dessert Et par klesplagg Anonymous poster hash: c056d...1ff
junimamma81 Skrevet 1. desember 2015 #19 Skrevet 1. desember 2015 Tannbørste Tannkrem Såpebobler 5 dinosaurer fordelt på 5 dager 5 nisse sjokolader fordelt på 5 helgedager Kjevle den dagen vi skal bake colakaker og sjakkruter Pepperkakeform til dagen vi skal bake pepperkaker Kakestrøssel til vi skal bake bursdagskake. Drikkeflaske Puffet ris til vi skal bake risboller. Smoothieposer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå