Snerkern Skrevet 1. desember 2015 #1 Skrevet 1. desember 2015 Jeg klagde i dag til Libero da 13 av 22 bleier var skitne og våte. Fikk beskjed om at jeg skulle sende de inn også skulle vi få tilbake en pakke i posten med bleier og litt andre produkter. Det gjorde meg litt nysgjerrig. Er det noen som har gjort dette før og vet hva som er oppi pakka? Vet at det i hvert fall er bleier oppi der, men fikk vite at vi skulle få et par andre ting også Noen som vet hva det er eller kan gjette seg frem til det?
Gjest Muji81 Skrevet 1. desember 2015 #2 Skrevet 1. desember 2015 Følger denne tråden. Kjøpte de nye Touch bleiene, men de var ubrukelige. Lakk sånne små gelekuler
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #3 Skrevet 1. desember 2015 Reklameprodukter, som i Babypakka fra Libero Anonymous poster hash: 43f23...9a4
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 Skitne og våte? Var de sånn i pakken? Anonymous poster hash: 9b411...ba9
Snerkern Skrevet 1. desember 2015 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2015 Ja, åpnet pakken og 13 av 22 bleier var helt våte og skitne. Kjøpte de for 2 dager siden og åpnet de i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå