Gå til innhold

Bhg som nekter å gi medisin, erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

At noen tør å gi ut medisiner uten å ha riktig helsepersonellutdanning! Jeg hadde aldri tord, og synes barnehagene er fornuftige som sier nei.

Ikke alle foreldre er utdannet innen helsefag heller, men man gir medisiner likevel.

Anonymous poster hash: cd95d...aca

Ikke til en haug med andres unger regner jeg med..........

Anonymous poster hash: f50c0...4f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At noen tør å gi ut medisiner uten å ha riktig helsepersonellutdanning! Jeg hadde aldri tord, og synes barnehagene er fornuftige som sier nei.

Ikke alle foreldre er utdannet innen helsefag heller, men man gir medisiner likevel.

Anonymous poster hash: cd95d...aca

Ikke til en haug med andres unger regner jeg med..........

Anonymous poster hash: f50c0...4f6

Dette.

Det meste er jo greit å gjøre når alt går som det skal. Men hvis det skjer feilmedisinering...hvem er ansvarlig da? Foreldrene eller barnehagen? Og dette gjeldee ikke bare barnet som skal ga medisinen. Kan love deg det blir ramaskrik hvis feil barn får medisin..

Skrevet

Har du eventuelt mulighet til å stikke fra jobb for å gi henne medisin? Det hadde jeg gjort om bhg ikke var behjelpelige.

Da kan jo du gi om morningen før hun drar, og ettermiddag når hun kommer hjem og.

08:00

12:00

16:00

20:00

Det er vel bedre enn at du tar fri hele uka?

Anonymous poster hash: b14b3...6ba

Vi får prøve å ordne det slik de andre dagene, til nå har besteforeldrene vært ekstra snille og hatt noen kosedager med barnet :) Koselig og snilt, men barnet er klar for en litt mer fartsfylt hverdag igjen ;)

Anonymous poster hash: d7f62...49d

Kan ikke dere eller besteforeldre komme innom barnehagen og gi medisin? Eller blir barnet lei seg og vil hjem da?

Anonymous poster hash: a2999...481

Skrevet

Forstår godt Barnehagen. Mye ansvar, og de har allerede nok å gjøre for å gi barna et godt nok tilbud, om de ikke skal styre med antibiotika, øyedråper og lignende. Får ett barn dette, må alle andre også få om de blir syke, så logisk at de nekter.

Anonymous poster hash: 67614...5d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...