GĂ„ til innhold

Fylleangst đŸ˜„đŸ˜„đŸ˜„

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en hinsides angst etter en fest i helgen. Mange mennesker pĂ„ festen, sikkert mange som var full.., men jeg har minst 2 timer blackout. Guud!! Husker man vanligvis hvis noe riktig ille har hendt ?? Livredd for hva jeg har sagt og gjort. Aldri mer sprit 😁

Anonymous poster hash: 4f777...95e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk at fylleangst kun er noe kjemisk som skjer i kroppen, ikke at du nĂždvendigvis har gjort eller sagt noe du ikke burde. Jeg har alltid fĂ„tt voldsom fylleangst etter en fyllekule (trenger ikke Ă„ ha blitt sĂ„ full heller), men det hjelper (litt) Ă„ tenke pĂ„ at det bare er alkoholen som kĂždder med hjernen 😁

Anonymous poster hash: 7edd5...b79

Skrevet

Husk at fylleangst kun er noe kjemisk som skjer i kroppen, ikke at du nĂždvendigvis har gjort eller sagt noe du ikke burde. Jeg har alltid fĂ„tt voldsom fylleangst etter en fyllekule (trenger ikke Ă„ ha blitt sĂ„ full heller), men det hjelper (litt) Ă„ tenke pĂ„ at det bare er alkoholen som kĂždder med hjernen 😁

ÅÄ takk, trenger Ä hÞre sÄnt. Men hater Ä ikke huske alt, vet fra tidligere at jeg kan si mye rart, men da husker jeg det som oftest.

Sprit er fyfy for meg😓

Skrevet

ÅÄ takk, trenger Ä hÞre sÄnt. Men hater Ä ikke huske alt, vet fra tidligere at jeg kan si mye rart, men da husker jeg det som oftest.

Sprit er fyfy for meg😓

Hvis du har gjort/sagt noe du ikke husker er det stor sjanse for at ingen andre husker det heller. Og at det ikke er sÄ ille som du synes det var. Jeg har hatt flere sÄnne runder, og har innsett nÄ at ingen andre bryr seg sÄ mye om det dagen etter. Men jeg fÞler med deg, fÞlelsen er jÊvlig! Cheer up. Ingen av de andre pÄ festen har lagt merke til det :)

Skrevet

Sprit er fyfy for meg😓

Hvis du har gjort/sagt noe du ikke husker er det stor sjanse for at ingen andre husker det heller. Og at det ikke er sÄ ille som du synes det var. Jeg har hatt flere sÄnne runder, og har innsett nÄ at ingen andre bryr seg sÄ mye om det dagen etter. Men jeg fÞler med deg, fÞlelsen er jÊvlig! Cheer up. Ingen av de andre pÄ festen har lagt merke til det :)

Takk igjen 😘 HĂ„per ikke jeg er temaet rundt her nĂ„ 😉 men fy f..for en fĂžlelse det er, selvtilliten er under nullpunktet og jeg har ikke lyst Ă„ mĂžte folk. MĂ„ mĂžte et par av de verste "kjerringene" fra festen i lĂžpet av uken, og vet de hater fulle folk. Synes sikkert jeg er helt hĂ„plĂžs nĂ„đŸ˜“ MĂžtte ei i gĂ„r og hun hadde fĂ„tt med seg at jeg var full. Bare ikke jeg har sagt en masse rart.

Skrevet

Har du ingen venner du kan spÞrre, som var der? Beste middel mot fylleangst er Ä snakke med folk :) Det er garantert ikke sÄ ille som du tror!

Anonymous poster hash: 66059...6a3

Skrevet

Har du ingen venner du kan spÞrre, som var der? Beste middel mot fylleangst er Ä snakke med folk :) Det er garantert ikke sÄ ille som du tror!

Anonymous poster hash: 66059...6a3

Spurt noen, ingen skade skjedd, men der var mange - sĂ„ det er sikkert noe, fĂžler jeg har gjort eller sagt noe dumt đŸ˜„

Skrevet

Vet du, jeg er helt lik som deg ang fylleangst. Dersom jeg er sÄ uheldig at jeg fÄr sorte hull fra kvelden, sÄ er jeg Þdelagt i lang tid etterpÄ.

Men nÄr jeg spÞr de jeg har vÊrt sammen med, sÄ sier de at de at jeg har oppfÞrt meg helt vanlig. AltsÄ, som regel er angsten helt uberettiget.

Jeg var ogsÄ pÄ julebord i helga, med studiet mitt. Ble litt for mye gladsaft og husker dessverre ikke alt jeg heller, men i fÞlge mine studievenninner, sÄ var alle like godt i farta og ingen merket at jeg var spesielt full.

Jeg tror du kan slappe helt av! Og hva gjĂžr det at du ble litt full?? Helt mennesklig Ă„ vĂŠre uheldig av og til :-) vi har alle vĂŠrt der en eller annen gang :-)

Klem fra meg, som ogsÄ sitter med angsten etter helgas julebord ;-)

Anonymous poster hash: b93cf...e46

Skrevet

Vet du, jeg er helt lik som deg ang fylleangst. Dersom jeg er sÄ uheldig at jeg fÄr sorte hull fra kvelden, sÄ er jeg Þdelagt i lang tid etterpÄ.

Men nÄr jeg spÞr de jeg har vÊrt sammen med, sÄ sier de at de at jeg har oppfÞrt meg helt vanlig. AltsÄ, som regel er angsten helt uberettiget.

Jeg var ogsÄ pÄ julebord i helga, med studiet mitt. Ble litt for mye gladsaft og husker dessverre ikke alt jeg heller, men i fÞlge mine studievenninner, sÄ var alle like godt i farta og ingen merket at jeg var spesielt full.

Jeg tror du kan slappe helt av! Og hva gjĂžr det at du ble litt full?? Helt mennesklig Ă„ vĂŠre uheldig av og til :-) vi har alle vĂŠrt der en eller annen gang :-)

Klem fra meg, som ogsÄ sitter med angsten etter helgas julebord ;-)

Anonymous poster hash: b93cf...e46

Takk 😘

Skrevet

Det er bare Ä slutte Ä drikke sÄ mye at dere fÄr 3 i promille og blackout. Er det en gjeng fjortiser her inne eller?

Anonymous poster hash: 706f2...3a3
Skrevet

Det er bare Ä slutte Ä drikke sÄ mye at dere fÄr 3 i promille og blackout. Er det en gjeng fjortiser her inne eller?

Anonymous poster hash: 706f2...3a3

Som jeg har skrevet tidligere: Fylleangsten kommer uansett den, trenger ikke 3 i promille for Ä fÄ fylleangst.

Skrevet

Jeg kan ogsÄ fÄ fylleangst, det tror jeg er ganske normalt, men at voksne folk drikker seg sÄ fulle at de fÄr blackout er i mine Þyne langt fra normalt.

Det synes jeg rett og slett ikke sĂžmmer seg av voksne folk.

Kanskje det er pÄ tide Ä begynne Ä begrense seg litt?

Mulig at venninnene dine ikke reagerer pÄ det, men sÄ lenge ikke alle som var pÄ festen er typiske rÞlpedrikkere, er det nok noen som synes du drakk litt for mye.

Fulle folk er sjelden sjarmerende, og hvis jeg skal vÊre helt Êrlig mister jeg ganske mye respekt for folk som gjentatte ganger drikker sÄ mye at de blir skikkelig fulle.

Bare min personlige mening, selvfĂžlgelig.

Skrevet

Hvis du har drukket sÄ mye at du har hatt blackout, sÄ kan jeg love deg at det har blitt lagt merke til. Spesielt siden du sier det var folk der som hater fulle folk. Beklager, men det er ikke noe vits Ä pynte pÄ det

Anonymous poster hash: 320a0...845
Skrevet

Ja jeg har virkelig tenkt Ä gjÞre noe med det.orker ikke slike jÊvlige dager som dette igjen. NÄ er det kun litt vin el Þl som gÄr ned, aldri mer enn 4 glass - og aldri sprit mer, aldri !! HI

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...