Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #1 Skrevet 30. november 2015 Har en hinsides angst etter en fest i helgen. Mange mennesker pÄ festen, sikkert mange som var full.., men jeg har minst 2 timer blackout. Guud!! Husker man vanligvis hvis noe riktig ille har hendt ?? Livredd for hva jeg har sagt og gjort. Aldri mer sprit 𠠠Anonymous poster hash: 4f777...95e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #2 Skrevet 30. november 2015 Husk at fylleangst kun er noe kjemisk som skjer i kroppen, ikke at du nĂždvendigvis har gjort eller sagt noe du ikke burde. Jeg har alltid fĂ„tt voldsom fylleangst etter en fyllekule (trenger ikke Ă„ ha blitt sĂ„ full heller), men det hjelper (litt) Ă„ tenke pĂ„ at det bare er alkoholen som kĂždder med hjernen đ  Anonymous poster hash: 7edd5...b79
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #3 Skrevet 30. november 2015 Husk at fylleangst kun er noe kjemisk som skjer i kroppen, ikke at du nĂždvendigvis har gjort eller sagt noe du ikke burde. Jeg har alltid fĂ„tt voldsom fylleangst etter en fyllekule (trenger ikke Ă„ ha blitt sĂ„ full heller), men det hjelper (litt) Ă„ tenke pĂ„ at det bare er alkoholen som kĂždder med hjernen đ  Anonymous poster hash: 7edd5...b79 Ă Ă„ takk, trenger Ă„ hĂžre sĂ„nt. Men hater Ă„ ikke huske alt, vet fra tidligere at jeg kan si mye rart, men da husker jeg det som oftest. Sprit er fyfy for megđ   Anonymous poster hash: 4f777...95e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #4 Skrevet 30. november 2015  Husk at fylleangst kun er noe kjemisk som skjer i kroppen, ikke at du nĂždvendigvis har gjort eller sagt noe du ikke burde. Jeg har alltid fĂ„tt voldsom fylleangst etter en fyllekule (trenger ikke Ă„ ha blitt sĂ„ full heller), men det hjelper (litt) Ă„ tenke pĂ„ at det bare er alkoholen som kĂždder med hjernen đ  Anonymous poster hash: 7edd5...b79 Ă Ă„ takk, trenger Ă„ hĂžre sĂ„nt. Men hater Ă„ ikke huske alt, vet fra tidligere at jeg kan si mye rart, men da husker jeg det som oftest. Sprit er fyfy for megđ   Anonymous poster hash: 4f777...95e Hvis du har gjort/sagt noe du ikke husker er det stor sjanse for at ingen andre husker det heller. Og at det ikke er sĂ„ ille som du synes det var. Jeg har hatt flere sĂ„nne runder, og har innsett nĂ„ at ingen andre bryr seg sĂ„ mye om det dagen etter. Men jeg fĂžler med deg, fĂžlelsen er jĂŠvlig! Cheer up. Ingen av de andre pĂ„ festen har lagt merke til det  Anonymous poster hash: 7edd5...b79
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #5 Skrevet 30. november 2015   Husk at fylleangst kun er noe kjemisk som skjer i kroppen, ikke at du nĂždvendigvis har gjort eller sagt noe du ikke burde. Jeg har alltid fĂ„tt voldsom fylleangst etter en fyllekule (trenger ikke Ă„ ha blitt sĂ„ full heller), men det hjelper (litt) Ă„ tenke pĂ„ at det bare er alkoholen som kĂždder med hjernen đ  Anonymous poster hash: 7edd5...b79 Ă Ă„ takk, trenger Ă„ hĂžre sĂ„nt. Men hater Ă„ ikke huske alt, vet fra tidligere at jeg kan si mye rart, men da husker jeg det som oftest. Sprit er fyfy for megđ   Anonymous poster hash: 4f777...95e Hvis du har gjort/sagt noe du ikke husker er det stor sjanse for at ingen andre husker det heller. Og at det ikke er sĂ„ ille som du synes det var. Jeg har hatt flere sĂ„nne runder, og har innsett nĂ„ at ingen andre bryr seg sĂ„ mye om det dagen etter. Men jeg fĂžler med deg, fĂžlelsen er jĂŠvlig! Cheer up. Ingen av de andre pĂ„ festen har lagt merke til det  Anonymous poster hash: 7edd5...b79 Takk igjen đ HĂ„per ikke jeg er temaet rundt her nĂ„ đ men fy f..for en fĂžlelse det er, selvtilliten er under nullpunktet og jeg har ikke lyst Ă„ mĂžte folk. MĂ„ mĂžte et par av de verste "kjerringene" fra festen i lĂžpet av uken, og vet de hater fulle folk. Synes sikkert jeg er helt hĂ„plĂžs nĂ„đ MĂžtte ei i gĂ„r og hun hadde fĂ„tt med seg at jeg var full. Bare ikke jeg har sagt en masse rart.    Anonymous poster hash: 4f777...95e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #6 Skrevet 30. november 2015 Har du ingen venner du kan spÞrre, som var der? Beste middel mot fylleangst er Ä snakke med folk Det er garantert ikke sÄ ille som du tror!  Anonymous poster hash: 66059...6a3
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #7 Skrevet 1. desember 2015 Har du ingen venner du kan spĂžrre, som var der? Beste middel mot fylleangst er Ă„ snakke med folk Det er garantert ikke sĂ„ ille som du tror!  Anonymous poster hash: 66059...6a3 Spurt noen, ingen skade skjedd, men der var mange - sĂ„ det er sikkert noe, fĂžler jeg har gjort eller sagt noe dumt đ„    Anonymous poster hash: 4f777...95e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #8 Skrevet 1. desember 2015 Vet du, jeg er helt lik som deg ang fylleangst. Dersom jeg er sÄ uheldig at jeg fÄr sorte hull fra kvelden, sÄ er jeg Þdelagt i lang tid etterpÄ.  Men nÄr jeg spÞr de jeg har vÊrt sammen med, sÄ sier de at de at jeg har oppfÞrt meg helt vanlig. AltsÄ, som regel er angsten helt uberettiget.  Jeg var ogsÄ pÄ julebord i helga, med studiet mitt. Ble litt for mye gladsaft og husker dessverre ikke alt jeg heller, men i fÞlge mine studievenninner, sÄ var alle like godt i farta og ingen merket at jeg var spesielt full.  Jeg tror du kan slappe helt av! Og hva gjÞr det at du ble litt full?? Helt mennesklig Ä vÊre uheldig av og til :-) vi har alle vÊrt der en eller annen gang :-)  Klem fra meg, som ogsÄ sitter med angsten etter helgas julebord ;-)  Anonymous poster hash: b93cf...e46
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #9 Skrevet 1. desember 2015 Vet du, jeg er helt lik som deg ang fylleangst. Dersom jeg er sĂ„ uheldig at jeg fĂ„r sorte hull fra kvelden, sĂ„ er jeg Ăždelagt i lang tid etterpĂ„.  Men nĂ„r jeg spĂžr de jeg har vĂŠrt sammen med, sĂ„ sier de at de at jeg har oppfĂžrt meg helt vanlig. AltsĂ„, som regel er angsten helt uberettiget.  Jeg var ogsĂ„ pĂ„ julebord i helga, med studiet mitt. Ble litt for mye gladsaft og husker dessverre ikke alt jeg heller, men i fĂžlge mine studievenninner, sĂ„ var alle like godt i farta og ingen merket at jeg var spesielt full.  Jeg tror du kan slappe helt av! Og hva gjĂžr det at du ble litt full?? Helt mennesklig Ă„ vĂŠre uheldig av og til :-) vi har alle vĂŠrt der en eller annen gang :-)  Klem fra meg, som ogsĂ„ sitter med angsten etter helgas julebord ;-)  Anonymous poster hash: b93cf...e46 Takk đ    Anonymous poster hash: 4f777...95e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #10 Skrevet 1. desember 2015 Det er bare Ä slutte Ä drikke sÄ mye at dere fÄr 3 i promille og blackout. Er det en gjeng fjortiser her inne eller? Anonymous poster hash: 706f2...3a3
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #11 Skrevet 1. desember 2015  Det er bare Ä slutte Ä drikke sÄ mye at dere fÄr 3 i promille og blackout. Er det en gjeng fjortiser her inne eller?  Anonymous poster hash: 706f2...3a3 Som jeg har skrevet tidligere: Fylleangsten kommer uansett den, trenger ikke 3 i promille for Ä fÄ fylleangst.   Anonymous poster hash: 7edd5...b79
ma(G)ma med to smÄ :) Skrevet 1. desember 2015 #12 Skrevet 1. desember 2015 Jeg kan ogsÄ fÄ fylleangst, det tror jeg er ganske normalt, men at voksne folk drikker seg sÄ fulle at de fÄr blackout er i mine Þyne langt fra normalt.  Det synes jeg rett og slett ikke sÞmmer seg av voksne folk.  Kanskje det er pÄ tide Ä begynne Ä begrense seg litt?  Mulig at venninnene dine ikke reagerer pÄ det, men sÄ lenge ikke alle som var pÄ festen er typiske rÞlpedrikkere, er det nok noen som synes du drakk litt for mye.  Fulle folk er sjelden sjarmerende, og hvis jeg skal vÊre helt Êrlig mister jeg ganske mye respekt for folk som gjentatte ganger drikker sÄ mye at de blir skikkelig fulle.   Bare min personlige mening, selvfÞlgelig.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #13 Skrevet 1. desember 2015 Hvis du har drukket sÄ mye at du har hatt blackout, sÄ kan jeg love deg at det har blitt lagt merke til. Spesielt siden du sier det var folk der som hater fulle folk. Beklager, men det er ikke noe vits Ä pynte pÄ det Anonymous poster hash: 320a0...845
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #14 Skrevet 1. desember 2015 Ja jeg har virkelig tenkt Ä gjÞre noe med det.orker ikke slike jÊvlige dager som dette igjen. NÄ er det kun litt vin el Þl som gÄr ned, aldri mer enn 4 glass - og aldri sprit mer, aldri !! HI  Anonymous poster hash: 4f777...95e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ