Gå til innhold

Hvordan holde ren en jeksel med dype "spor"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det pusses og det pusses, men akkurat den ene tanna er i en egen klasse når det kommer til tilgjengelighet for en tannkost...

Hvordan unngå karies i en tann som ikke samarbeider med tannkosten?

Anonymous poster hash: 6439f...1b6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til tannlegen. De pleier å pensle dype furer i jeksler med noe greier (permanent) som gjør at matrester ikke setter seg nedi der :)

Anonymous poster hash: 9af97...09b

Skrevet

Dra til tannlegen. De pleier å pensle dype furer i jeksler med noe greier (permanent) som gjør at matrester ikke setter seg nedi der :)

Takk for godt råd :)

Gjør de dette på barns tenner også? :)

Jeg bestilte en tannlegetime for en uke siden, så det er heldigvis ikke lenge igjen :)

Hi

Anonymous poster hash: f7674...596

Skrevet

Gjør de dette på barns tenner også? :)

Jeg bestilte en tannlegetime for en uke siden, så det er heldigvis ikke lenge igjen :)

Hi

Ja det gjør de! (Ikke melketenner, da) Husker jeg fikk påsmurt det selv når jeg var liten, og mine barn har og fått slike greier penslet på da de tydeligvis har arvet mine tenner med dype groper i ;)

Skrevet

Gjør de dette på barns tenner også? :)

Hi

Ja det gjør de! (Ikke melketenner, da) Husker jeg fikk påsmurt det selv når jeg var liten, og mine barn har og fått slike greier penslet på da de tydeligvis har arvet mine tenner med dype groper i ;)

Takk for svar :)

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...