GÃ¥ til innhold

Close caboo carrier, et par spm til dere m erfaring her 😀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor høyt oppe skal baby sitte? Tenker da ca tre uker gammel baby. Hun Aker seg liksom nedover mot brystet men har fin åpning til å puste. Men ligger hun for langt nede???

Anonymous poster hash: 4ed07...a17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal kunne kysse hodet hennes. Når det er sagt, jeg slet også med at baby skled ned når h*n var liten. Lettere når de blir større :)

Skrevet

Gjør d noe om hun sklir ned ?? Har god klaring m luft

Skrevet

Gjør d noe?:)

Skrevet

Det er ikke farlig i seg selv å bære en nyfødt lavere enn kyssehøyde, men det er viktig å kunne følge med på pusten når de er så små, og det er enklest når babyen sitter så høyt. Jeg er litt usikker på hva du mener med "sklir ned"; om hun sitter i korrekt stilling, bare litt lenger ned, er det greit så lenge du har oversikt over pusten, jf det jeg skrev først. Om hun synker sammen, er det ikke bra. Hun skal sitte med M-stilling i bekkenet, C-kurve i ryggen og frie luftveier, dvs ikke haka ned mot brystet eller sjalstoff/annet foran ansiktet.

Legger ved et par bilder som kanskje kan være til hjelp. :)

post-630998-0-12409200-1449109454_thumb.jpeg

post-630998-0-73429400-1449109580_thumb.jpeg

Skrevet

Forstår ikkje heilt bilde nr 2 der. Sjalstoffet på di venstre side må vel nødvendigvis strammast litt og dermed leggast over fjeset på babyen?

Men så skal det ikkje dekka ansiktet? Synes det blir vanskeleg å få til? 😕

Anonymous poster hash: 38bca...18b

Skrevet

Sliter også med at babyen (5 uker) sklir ned, men det virker som om han liker å sitte der og han roer seg fort, så vi bruker det nå og da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...