Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #1 Skrevet 30. november 2015 Hvor høyt oppe skal baby sitte? Tenker da ca tre uker gammel baby. Hun Aker seg liksom nedover mot brystet men har fin åpning til å puste. Men ligger hun for langt nede???  Anonymous poster hash: 4ed07...a17
Gjest Muji81 Skrevet 30. november 2015 #2 Skrevet 30. november 2015 Du skal kunne kysse hodet hennes. Når det er sagt, jeg slet også med at baby skled ned når h*n var liten. Lettere når de blir større
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #3 Skrevet 30. november 2015 Gjør d noe om hun sklir ned ?? Har god klaring m luft  Anonymous poster hash: 4ed07...a17
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2015 #4 Skrevet 1. desember 2015 Gjør d noe?  Anonymous poster hash: 4ed07...a17
Slaskepott Skrevet 3. desember 2015 #5 Skrevet 3. desember 2015 Det er ikke farlig i seg selv å bære en nyfødt lavere enn kyssehøyde, men det er viktig å kunne følge med på pusten når de er så små, og det er enklest når babyen sitter så høyt. Jeg er litt usikker på hva du mener med "sklir ned"; om hun sitter i korrekt stilling, bare litt lenger ned, er det greit så lenge du har oversikt over pusten, jf det jeg skrev først. Om hun synker sammen, er det ikke bra. Hun skal sitte med M-stilling i bekkenet, C-kurve i ryggen og frie luftveier, dvs ikke haka ned mot brystet eller sjalstoff/annet foran ansiktet.  Legger ved et par bilder som kanskje kan være til hjelp.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2015 #6 Skrevet 3. desember 2015 Forstår ikkje heilt bilde nr 2 der. Sjalstoffet på di venstre side må vel nødvendigvis strammast litt og dermed leggast over fjeset på babyen? Men så skal det ikkje dekka ansiktet? Synes det blir vanskeleg å få til? 😕  Anonymous poster hash: 38bca...18b
Ikkedytt Skrevet 3. desember 2015 #7 Skrevet 3. desember 2015 Sliter også med at babyen (5 uker) sklir ned, men det virker som om han liker å sitte der og han roer seg fort, så vi bruker det nå og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå