Gå til innhold

Snakke i telefonen mens man er på do.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen forklare meg hvorfor folk gjør det?

Uhørt synes jeg!

Jeg har en kollega som ringer i lunsjen, mens hun spiser (!), og fortsetter denne samtalen mens hun er på do etterpå. Man hører at hun skylder ned og vasker hendene, tenker den hun snakker med hører det samme.

To venninner gjør det samme.

På offentlige toaletter hører man folk snakke på mobilen mens de ja, gjør både nummer en og to.

Hva?

Håper ingen ringer meg mens de sitter på do!

Anonymous poster hash: 88160...60a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det med en vennine. Hun er min bestevennine og hun gjør det samme. Ellers gjør jeg det aldri.

Anonymous poster hash: 1f6c4...dff

Skrevet

Jeg gjør det kun med mor/søster og en venninne. Aldri ellers 😂😳

Skrevet

Æsj..gjør folk dette? Ville aldri falt meg inn

Skrevet

Moren min blir aldri ferdig å snakke, så når jeg prater med henne hender det jeg bare må gå på do. Skyller og vasker hendene når hun endelig blir ferdig😝bare tissing, da!

Anonymous poster hash: a5ce5...84c

Skrevet

Sånn gjør vi venninnene hele tiden, vi gidder jo ikke avbryte samtalen bare fordi vi må tisse ;) Vi legger ikke på når en av oss pusser tenner, heller :D

Eksen min er alltid såååå opptatt på jobb, så når han først ringer (tilbake) så er det gjerne når han har pause eller et par minutter ledig. Så rett som det er hører jeg han står og tisser. Og DET irriterer meg litt. Han og jeg er liksom ikke "der" lenger hvor det er greit å høre hverandre tisse.. Hvis jeg prøver å protestere så får jeg bare tilbake at jeg hørt verre lyder enn det fra ham, så da må jeg visst bare finne meg i det :P

Men jeg er ikke så var på dette med tisse-/flushelyder, så det er egentlig ikke så farlig..

Anonymous poster hash: 68fd4...9f9

Skrevet

Æsj. Hører man at den andre presser eller i beste fall lysing av tissing også at man skyller ned da eller? Æsj

Anonymous poster hash: 95740...e3c

Skrevet

Jeg gjør det aldri. Ble ringt en gang da jeg satt på do, men da bare forklarte jeg at jeg var opptatt (uten å si hva jeg gjorde, selvfølgelig) og ringte opp igjen etterpå

Anonymous poster hash: b6a48...ac9

Skrevet

Jeg tar ikke tlf med på do. Da vil jeg være alene.

Ligger den i veska på kjøpesenter El, så lar jeg den bare ringe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...