Gå til innhold

Hvor ofte snakker dere med mødrene deres? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

I ny og ne. Sjeldent face-to-face, mest på meldinger. Aldri på telefon. Jeg er døv. Bor 25 min unna hverandre. Jeg som besøker henne. Hu kommer til oss par ganger i året. Var like lite besøk fra henne da vi bodde 5 min unna hverandre. Ikke noe vondt blod mellom oss, men andre familiemedlemmer krever sitt av henne.

Anonymous poster hash: 8b2bf...1c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag. Hun bor i nabohuset, veldig greit :)

Anonymous poster hash: 436fd...1c6

Skrevet

Et par ganger i uka. Også sees vi stort sett hver uke også da :) bor 10 min unna.

Anonymous poster hash: a7582...dcc

Skrevet

Nå har jeg to mødre da, men snakker vel med de sånn ca annenhver dag. To ganger i uka hver, tenker jeg... Og så snakker jeg med pappa ca en gang i uka.

Anonymous poster hash: 92a34...24f

Skrevet

Ca en gang i uken. Og da gjør jeg det av pliktfølelse. Jeg har ingenting til felles med min mor. Hun er helt vanlig, ikke noe vanskelig fortid mellom oss. Jeg bare føler meg ikke vel i hennes selskap. Aner ikke hvorfor. Vi er ikke uvenner. Jeg bare liker henne ikke noe særlig.

Anonymous poster hash: bf89f...019

Skrevet

Aldri. Jeg kutta kontakten for 1 1/2 år siden omtrent. Jeg har ofte sinna samtaler med henne i hodet da, hvis det telles! :P

Anonymous poster hash: ee4ec...517

Skrevet

Aldri. Har ingen kontakt

Anonymous poster hash: 37cea...21a

Skrevet

Chatter 2-6 dager i uka ca. Treffes kanskje 6-12 ganger i året.

Skrevet

5-6 ganger for dag i telefon. Samtaler på 5-10 min. Bøker henne 2 -3 ganger i uken

. 30 min å kjøre ca

Anonymous poster hash: 4b0f2...729

Skrevet

En til to ganger i uka. Ringes på Skype, da jeg bor i utlandet. Får gjerne melding sv henne ; kan du ringe? Da har hun gjerne opplevd noe hun vil dele. Dersom jeg ringer og tv står på må jeg snakke mens tven står på.

Anonymous poster hash: b3068...ba3

Skrevet

Hver dag, flere ganger om dagen

Anonymous poster hash: c7cd7...b4d

Skrevet

Flere ganger om dagen! Mamma er en av mine bestevenner som jeg kan snakke med om alt og ingenting😊 aner ikke hva jeg skulle gjort uten henne!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...