Kathrine. Skrevet 30. november 2015 #1 Skrevet 30. november 2015 Er det noken som har vore motstandare som har blitt meir vennligstilt til å ta imot fleire? Eller noken veldig "rause" som har blitt meir "skeptisk"? Virker som dei fleste er veldig låst i si eiga meining, og ingen argument verken den eine eller andre veien biter på motstanderen. Tar eg feil?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #2 Skrevet 30. november 2015 Rett når det gjelder meg. Jeg vet om noen som har blitt mer skeptiske... det var visst lettere å være "raus" før de fikk asylmottak som nærmeste nabo. Anonymous poster hash: 65eb3...50c
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #3 Skrevet 30. november 2015 Jeg var mer for å ta imot tidligere når jeg så de stakkars barna på tv, men etterhvert som tiden har gått og det nesten bare er menn som kommer føler jeg det blir feil for samfunnet. Anonymous poster hash: 5917f...fb6
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #4 Skrevet 30. november 2015 Jeg er fortsatt for å ta imot de som trenger det. Det betyr ikke enslige menn som har bodd i Russland i mange år. Anonymous poster hash: b054f...d88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå