Gå til innhold

Er dette en gigantisk lunch altså? 😕

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har spist en banan, en liten kyllingsalat fra salatbaren på Meny(30 kroner, man får ikke så mye for pengene) og en pose snacksgulrøtter til lunch.

En kollega påpekte at dette var så mye. Er jo ikke lite, men direkte mye? Er det det?

Anonymous poster hash: 9c0dc...1eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei :) sunt og godt!

Anonymous poster hash: 58a9e...eca

Skrevet

Vi er alle forskjellige. Jeg spiser for eksempel et halvt knekkebrød, uten noe på, klokka 06:00, så 2 skiver til lunch klokka 12:00. Mange mener det er for lite, men jeg tar det jo igjen i løpet av dagen/kvelden. Om en skal sammenligne, må en se på hele dagen og hvilke aktiviteter en har.

Anonymous poster hash: c2ae2...029
Gjest Antarctica
Skrevet

Har spist en banan, en liten kyllingsalat fra salatbaren på Meny(30 kroner, man får ikke så mye for pengene) og en pose snacksgulrøtter til lunch.

En kollega påpekte at dette var så mye. Er jo ikke lite, men direkte mye? Er det det?

Anonymous poster hash: 9c0dc...1eb

Veldig udannet av kollegaen å sitte og mene noe om din mat!
Skrevet

Absolutt ikke!

Anonymous poster hash: 8350e...6de

Skrevet

Absolutt ikke, kalorimessig er det ikke særlig mye heller. Kommer jo an på om det var kyllingfilet eller grilla kylling med skinn og evt dressing. Kollegaen din er passe frekk og da. Hva spiser hun til lunsj?

Anonymous poster hash: a9bd5...e36
Skrevet

Høres ut som en sunn, god og variert lunsj - du fungerer sannsynligvis bedre enn de som spiser en brødskive eller to med "samme pålegg hver dag" :-) Høres heller ikke veldig mye ut i mengde.. Merkelig og ikke helt klokt av kollegaen din å verken legge seg opp i det eller å SI noe om det.. :P 

Anonymous poster hash: b4a79...e48
Skrevet

jeg tror ikke jeg hadde klart så mye til lunsj, spør hva som var i salaten. Om det var mest salat, og ikke dressing osv så kanksje. Men syns heller ikke det er ekstremt mye mat, og noen dager er man jo bare mer sulten enn vanlig. Det må være greit uten at man skal få kommentarer. 

Anonymous poster hash: 580ac...7f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...