Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #1 Skrevet 30. november 2015 Jeg har truffet en fyr på nett. Vi har truffet hverandre to ganger. Den første gangen tok vi kaffe, den andre inviterte han på middag. Nå har han invitert til date nr 3 og jeg er skeptisk. Han har invitert på middag og hotell overnatting. Ikke en helg, men fredag til lørdag. Han vil så gjerne snakke med meg hele natten og jeg skal ikke betale noe (han har alltid betalt). Jeg kjenner jeg ikke vet hva jeg skal svare. Egentlig har jeg lyst til å kunne ha flere dates først. På hotell vil jeg ha større sjanse for å måtte ha sex enn om vi drar hvert til vårt. Han sier han ikke tenker på det med sex, men han er jo mann....... Noen av tingene jeg reagerer på er dette: - han sender sms hver morgen hvor han skriver "god morgen sexy" - han skriver "???" Hvis jeg ikke svarer i løpet av et par timer - han sender sms og spør hva jeg gjør - sist vi var ute spurte han om han kunne kysse meg da vi skulle dra hvert til vårt og da jeg sa han kunne få en klem, ble han litt skuffet - han sendte sms i går kveld med dette forslaget om hotell og sa at han skulle betale alt, så jeg trengte ikke tenke på penger Ville du blitt med på turen eller tatt et par date til så tema sex ikke kommer opp helt enda? Anonymous poster hash: edbe3...974
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #2 Skrevet 30. november 2015 Om en mannsender sms hver morgen etter kun to date og skriver det du skrev ville jeg allerede hatt piggene ute. Jeg hadde ikke blitt med en fremed på hotell etter kun to møter. Anonymous poster hash: 10386...242
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #3 Skrevet 30. november 2015 hadde ikke blitt med Anonymous poster hash: c6c53...076
MarianeA Skrevet 30. november 2015 #4 Skrevet 30. november 2015 Hadde heller ikke blitt med på dette. Å en sms med hei sexy hadde gjort mannen til uaktuell som partner for meg. Ihvertfall etter to møter.
Gjest Muji81 Skrevet 30. november 2015 #5 Skrevet 30. november 2015 Overnatting etter så kort tid...det ville jeg sagt nei til. Også litt creepy at han skal betale alt. Det gir litt ekkel smak i munnen. Ville takket nei. Hvis han blir gretten for det er han ingenting å spare på. Å være så avhengig av raske svar på sms er heller ikke så sjarmerende
Elsker livet Skrevet 30. november 2015 #6 Skrevet 30. november 2015 Hadde ikke blitt med. Han går jo mye fortere frem enn det du sender signaler om at du ønsker.
rytme Skrevet 30. november 2015 #7 Skrevet 30. november 2015 Nei. Det er ganske åpenbart for meg at han leser dine signaler riktig (altså at han skjønner at du vil ta det roligere, han ble jo skuffet da du bare ville gi han en klem og ikke et kyss f.eks.). Men at han velger å ignorere de signalene så til de grader. Han er altså ikke forvirret eller uvant med å være med jenter eller noe slikt tilgivelig. Han er egoistisk. Han tenker mer på hva han selv vil enn hva du vil.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #8 Skrevet 30. november 2015 Virker som du har en dårlig magefølelse... Stol på magefølelsen din du! Anonymous poster hash: a20da...375
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #9 Skrevet 30. november 2015 Jeg sa nei til overnatting. Han sa det var helt ok, men ville be meg ut på en bedre middag i stedet.. Jeg takket ja til det Anonymous poster hash: edbe3...974
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #10 Skrevet 30. november 2015 Hadde takket ja jeg da. Anonymous poster hash: 7dd84...791
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #11 Skrevet 30. november 2015 De spørsmålstegnene var tidenes dealbraker for min del. Stort, rødt flagg! Anonymous poster hash: 09b7a...b31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå