Gå til innhold

Lesbiske. Jeg lurer veldig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det ikke alltid mye drama med to damer i forhold? Og sjalusi? Hvis den ene går ut med noen venninner kan den andre slappe helt av hjemme liksom?

Anonymous poster hash: 235ee...2cb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke jeg lesbisk, men menn er da mye mer sjalu enn kvinner! Keg har to ganger valgt å forlate forhold pga sjalusi

Anonymous poster hash: a891a...880

Skrevet

Selvom vi er lesbiske så er vi ikke menn. Vi har et like stort behov som hetrodamer for å ha gode venninner. Kunne ikke tenkt meg noe eklere enn å skulle endt i seng med venninna mi.... Nei, dama mi skal virkelig få ha sine venner og jeg mine. Om hun plutselig skulle få ei NY venninne og det hadde føltes rart, så hadde det vært noe annet. Men de fleste hun har i livet sitt var der lenge før meg. Grøsser på hennes vegne av tanken på at det skulle vært noe mellom henne og en av de 😂😂

Anonymous poster hash: 25db8...ccc

Skrevet

Selvom vi er lesbiske så er vi ikke menn. Vi har et like stort behov som hetrodamer for å ha gode venninner. Kunne ikke tenkt meg noe eklere enn å skulle endt i seng med venninna mi.... Nei, dama mi skal virkelig få ha sine venner og jeg mine. Om hun plutselig skulle få ei NY venninne og det hadde føltes rart, så hadde det vært noe annet. Men de fleste hun har i livet sitt var der lenge før meg. Grøsser på hennes vegne av tanken på at det skulle vært noe mellom henne og en av de 😂😂

Blir du aldri sjalu? Aldri noensinne?

Skrevet

Blir du aldri sjalu? Aldri noensinne?

Jo, selvsagt! Hun har blant annet en ny nydelig kollega jeg gjerne skulle sendt langt vekk ;) Men ikke på vennene hennes.

Skrevet

Jeg lurer også på - når det er to stk i et forhold som har østrogen og PMS, blir ikke kranglene mer eskalerte enn mellom mann og kvinne? Damer er jo av natur mer emosjonelle enn menn, det er bare slik, og jeg synes det er kjipere å krangle med en dame enn en mann, sånn generelt. Derfor lurer :)

Skrevet

Jeg lurer også på - når det er to stk i et forhold som har østrogen og PMS, blir ikke kranglene mer eskalerte enn mellom mann og kvinne? Damer er jo av natur mer emosjonelle enn menn, det er bare slik, og jeg synes det er kjipere å krangle med en dame enn en mann, sånn generelt. Derfor lurer :)

Jeg også! Håper vi får svar :)

Skrevet

Jeg er ikke lesbisk men ser for meg det er lettere med en Anne kvinne nettopp fordi de da forstår hverandre bedre. Grunne til at damehormoner blir et problem i forhold er fordi menn ikke forstår seg på oss føler jeg..

Anonymous poster hash: 8ac1f...6d3

Skrevet

Så lenge man ikke har synkronisert mens så må det jo egentlig være helt topp akkurat det- tenk så deilig med en kvinne som forstår, som duller med en og som løper på butikken etter sjokolade og bind 💗👏🏼

Skrevet

Vi har ikke synka mens. Det byr jo selvsagt på problemer i blant. Men så er jo damer stort sett litt flinkere til å høre på hverandre... Vi har god kommunikasjon og krangler sjelden. Det handler jo om å respektere hverandre. Uansett kjønn. Og å ha litt høy takhøyde når man ser hvilken dato det er 😉

Skrevet

For ikke å snakke om den forståelsen det snakkes om lenger opp her. Dette høres kanskje dømmende ut, men en av grunnene til at jeg er så glad for at jeg er sammen med en dame, er at vi er så nære hverandre. Jeg klarer ikke helt å se like dyp forståelse og at de SER hverandre i hetrofile vennepar. Men det kan selvsagt hende jeg tar feil. Håper det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...