Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #1 Skrevet 30. november 2015 Jeg har tvillinger, en gutt og en jente på 1,5 år. Jenta har for lengst sluttet å putte ting I munnen, kan nesten ikke huske at hun har gjort det. Gutten spiser alt, fargestifter, sand, togskinner og alle andre leker. Når slutter dr med dette? Begynner å skape litt problemer fordi jenta liker å tegne og leke med småting, men må holde alt slikt unna og passe på fordi gutten kam sette i halsen. Vil han slutte av seg selv, eller skal jeg prøve å lære han å ikke gjøre det? Anonymous poster hash: c453a...1ff
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #2 Skrevet 30. november 2015 Tror det er individuelt uavhengig av kjønn. Kanskje han klør mer i gummene enn henne også, kan være flere grunnen enn "smake på" for at de putter i munnen... De slutter jo av seg selv etterhvert, men det skader jo ikke å si nei eller æsj når de putter sand o.l. i munnen da Anonymous poster hash: 13f07...dfb
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #3 Skrevet 30. november 2015 Gutten min har aldri vært en til å putte ting i munnen, han liker det rett og slett ikke så jeg vil si at er individet som bestemmer dette fremfor hvilken kjønn personen er. Anonymous poster hash: 3f15a...383
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå