Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #1 Skrevet 30. november 2015 Jeg lurer på hva som skjer med meg. Den siste måneden har jeg hatt et enormt søvnbehov, kan sove 12 timer og likevel kunne jeg sovet lenger. Kan dette være tegn på depresjon?  Jeg har det ikke bra hverken på jobb eller i forholdet nå. Jobben suger energi fra meg, og det er ekstremt negativt miljø der (leter etter ny). I forholdet er det som om alt er dødt inne i meg - jeg har ingen følelser! Mannen er en type som alltid har satt seg selv først (orker ikke komme inn på eksempler), og nå er det akkurat som det har sagt helt stopp, jeg gidder ikke mer.  Så dere som har vært deprimerte: var søvn en av symptomene..? Ellers lurer er veldig på hva som er galt. (Jeg spiser sunt, variert, trener og er slank om det skulle dukke opp spm rundt dette).  Anonymous poster hash: a589b...1d9
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #2 Skrevet 30. november 2015 Ta en sjekk av d-vitamin og jern.  Finn deg ny jobb og flytt fra mannen!  Vær litt ute i dagslys og få bevegelse i løpet av dagen.  Legg deg når barna legger seg, så får du endel mer søvn enn du kanskje pleier.  Mørkt ute og de fleste blir vel litt deppa og ekstra trøtt på denne tiden?  Anonymous poster hash: cef9f...0ff
Marianness Skrevet 30. november 2015 #3 Skrevet 30. november 2015 Økt søvnbehov er et symptom då depresjon. Er selv i en depresjon, føler meg aldring uthvilt. Jeg kan sove alt fra 10-14 timer uten å være uthvilt om dagene. Har lite energi, har jeg en bra dag, så er dagen etter helt pyton for da et jeg sliten å deppa.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2015 #4 Skrevet 30. november 2015 Det kan være mye. Men jeg har hatt en depresjon (svangerskapsdepresjon vel og merke), men mye av det du skriver kjenner jeg meg igjen i.  Var sammen med en lat egoist, og mistet alt av følelser for han. Men jeg tok en alvorsprat med han, og han skjerpet seg. Når depresjonen var over var jeg plutselig forelska igjen, men vel og merke i en mann som bidro hjemme.  Jobbem var et ork. Jeg ble dessverre fort sint på både mann og barn. Gråt mye.  Anonymous poster hash: 8f5c6...801
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå